twintip_fille
Ny medlem
googels
hejhej jag tänket köpa nya googels vad ska jag köpa jag är lite intresserad av oakley crowbar vad tyckerni komm med förslag??:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
så där har ju jacob wester sagt några gånger bara. ...jeppenator sa:googles?
www.google.se är ju en bra sajt för sånt.. HÖHÖ
ne men seriöst.. heter GOGGLES.. innan nån annan hinner rätta dig
åter tillfrågan:
om du ska ha nya gogglar så köp nått som både är snyggt, funktionellt och skönt.. du ska glida en eller kanske 2 eller fler vintrar i dom så lägg ner lite pengar. sakerna ska användas!
oakley crowbar är ju sjukt bra gogglar. sköna som sastan, asbra passform lagom prisklass.. meeen! om du tröttnar på den linsen du får me så kommer de kosta nästan lika mycke som å köpa nya å köpa en ny lins.. oakleys linser är inte att leka med..
av detta skäl tycker jag du ska överväga om du vill ha dom.. annars kan du sata på nått annat?
Spy Soldier är ju asköna och snygga som bara den.. med lite billigare glas.
Smit Phenom är även dom sjukt snygga.. och billigare!
tänk över saken!
/Jeppe
Går dock inte att byta till en dubbellins pga snåla Oakley har satt fästena på andra ställen.Ztavve sa:Köpte ett par Crowbar för 549 spänn. Visserligen till motocross, men det är same shit förutom linsen som är klar på mina. Men den går att byta ut, om man vill använda dom till annat.
Kollade priset på junkyard.se, men dom priserna var ju helt sjuka. Spana in ridestore.se istället. Grymma priser!