googels

googels
Dragon Dx E rätt fräsha tycker men alla har olika smak. Testa lite olika i affärer så hittar du nog dina Drömmars Googles ! :D

googels
googles?

www.google.se är ju en bra sajt för sånt.. HÖHÖ

ne men seriöst.. heter GOGGLES.. innan nån annan hinner rätta dig :)

åter tillfrågan:
om du ska ha nya gogglar så köp nått som både är snyggt, funktionellt och skönt.. du ska glida en eller kanske 2 eller fler vintrar i dom så lägg ner lite pengar. sakerna ska användas!

oakley crowbar är ju sjukt bra gogglar. sköna som sastan, asbra passform lagom prisklass.. meeen! om du tröttnar på den linsen du får me så kommer de kosta nästan lika mycke som å köpa nya å köpa en ny lins.. oakleys linser är inte att leka med..

av detta skäl tycker jag du ska överväga om du vill ha dom.. annars kan du sata på nått annat?

Spy Soldier är ju asköna och snygga som bara den.. med lite billigare glas.
Smit Phenom är även dom sjukt snygga.. och billigare!

tänk över saken!
/Jeppe

googels
kolla scotts nya upplaga på goggles, tycker dom är riktigt snygga www.scottusa.com sen wintersports --> goggles--> limited edition. riktigt fräsha!

googels
lånar tråden lite.. är page Carbon bra kvalla? såg dom på top12.se och dom kostar ju bara 500 spänn och det är typ spegelglas.. Tycker det värkar skumt :/ Och är Oakley O Frame bra? Funderar på dom också. Tacksam för svar :)

googels
jeppenator sa:
googles?

www.google.se är ju en bra sajt för sånt.. HÖHÖ

ne men seriöst.. heter GOGGLES.. innan nån annan hinner rätta dig :)

åter tillfrågan:
om du ska ha nya gogglar så köp nått som både är snyggt, funktionellt och skönt.. du ska glida en eller kanske 2 eller fler vintrar i dom så lägg ner lite pengar. sakerna ska användas!

oakley crowbar är ju sjukt bra gogglar. sköna som sastan, asbra passform lagom prisklass.. meeen! om du tröttnar på den linsen du får me så kommer de kosta nästan lika mycke som å köpa nya å köpa en ny lins.. oakleys linser är inte att leka med..

av detta skäl tycker jag du ska överväga om du vill ha dom.. annars kan du sata på nått annat?

Spy Soldier är ju asköna och snygga som bara den.. med lite billigare glas.
Smit Phenom är även dom sjukt snygga.. och billigare!

tänk över saken!
/Jeppe
så där har ju jacob wester sagt några gånger bara. ...

googels
jag kör med Von zipper dom är billiga och bra...... Bästellde från USA....

(stav fel och?)

googels
Bästa är nog om du drar till nån afär och tästar dom så du vet vilka som passar just dig.
sen om det e flera olika modeler som passar så kan du ju ta dom som ser snyggast och passar plånboken:)
Sjävl kör ja med Oakley Crowbar, tycker dom funkar fin fint

googels
Köpte ett par Crowbar för 549 spänn. Visserligen till motocross, men det är same shit förutom linsen som är klar på mina. Men den går att byta ut, om man vill använda dom till annat.

Kollade priset på junkyard.se, men dom priserna var ju helt sjuka. Spana in ridestore.se istället. Grymma priser!

googels
Ztavve sa:
Köpte ett par Crowbar för 549 spänn. Visserligen till motocross, men det är same shit förutom linsen som är klar på mina. Men den går att byta ut, om man vill använda dom till annat.

Kollade priset på junkyard.se, men dom priserna var ju helt sjuka. Spana in ridestore.se istället. Grymma priser!
Går dock inte att byta till en dubbellins pga snåla Oakley har satt fästena på andra ställen.

Tillbaka
Topp