Googles och byxor

johanskate

Ny medlem
Googles och byxor
Tjena. Jag ska till usa i höst och där tänkte jag köpa ett par googles och ett par skidbyxor.
Funderar på Dragon googles men har ni några nice grejer att rekommendera?
thx

Googles och byxor
Schulle sa:
Oakley ? :) Bra kvalitet , sitter som handsken på handen , snygga , stort urval :)
sattsa på dragon tycker jag. mycket snyggare, oakley är bara överskattat om ni frågar mig. Spy gör också sjukt snygga modeller. Men Dragon DX får du ju mest för pengarna.

Byxer har jag ingen aning om. en grej bara, om du ska ha dom riktigt baggy så köp ett par med baggy som passform istället för ett par vanliga i 4 str för stort.

Googles och byxor
Ni bör betänka att han skall åka till USA och att dollarn är ~6,2 kr i nuläget. Det blir väldigt billigt även fast han köper Oakley. Köp det du helst vill ha då dina pengar troligtvis kommer räcka ändå för att allt är så sjukt billigt.

Googles och byxor
xzimmit sa:
Ni bör betänka att han skall åka till USA och att dollarn är ~6,2 kr i nuläget. Det blir väldigt billigt även fast han köper Oakley. Köp det du helst vill ha då dina pengar troligtvis kommer räcka ändå för att allt är så sjukt billigt.
nja, lite mer får du nog ta i. 6,40 med dagens kurs.

Googles och byxor
You-Know-Who sa:
Altavista funkar.
Yahoo är också bra.
Aldrig hört om Dragon google dock.
Är det den nya "heta" sökmotorn?
A ungefär om jag har förstått rätt. Det är tydligen ett kinesiskt företag som köpt rättigheterna för en franchise och man har då döpt om ursprungliga google till dragon google för att attrahera den asiatiska marknaden där en dragon (drake på engelska) är det högst dyrkade och även fruktade sagodjuret. Följer man inte drakens exempel väntar en svår, lång och plågsam död.

Googles och byxor
H-T sa:
You-Know-Who sa:
Altavista funkar.
Yahoo är också bra.
A ungefär om jag har förstått rätt. Det är tydligen ett kinesiskt företag som köpt rättigheterna för en franchise och man har då döpt om ursprungliga google till dragon google för att attrahera den asiatiska marknaden där en dragon (drake på engelska) är det högst dyrkade och även fruktade sagodjuret. Följer man inte drakens exempel väntar en svår, lång och plågsam död.
Hahahahahahahahaha :)

Googles och byxor
H-T sa:
You-Know-Who sa:
Altavista funkar.
Yahoo är också bra.
Hahaha
Den sökmotorn blir värd att testa^^ ;D

Tillbaka
Topp