googles som passar Giro B.L.

Fredrik08

Ny medlem
Hej jag fick en giro Bad Liutenant i julklapp men mina googles är för små. Dom går inte runt och därför tänker jag slå till på ett par nya för det behövs.

Nu undrar jag om det är någon som har tips på googles som passar Giro B.L. ?

Det viktigaste är att bandet når hela vägen runt för det gör det inte nu!

MVH/Fredrik

Tjena!!

gör som Tanner Rainville i Yearbook. kör med goggles runt skallen o sen mosar du på hjälmen över allt. inte d tjusigaste jag har sett men det kanske funkar?.. testa o se..

annars får du helt enkelt gå in i ngn affär med goggles, tex Alpingaraget i sthlm el. dyl o testa dig fram.. men det borde inte vara något problem att hitta ngn med tillräckligt långa band.

jag vet jag har testat att ha dom innanför. Duger väll men blir lite opraktiskt. Jag ska till Alpingaraget imorgon så då får vi se!

ja kör med mina innanför... ingensom helst skillnad motför att ha dom utanpå. det är inte mer opraktiskt än att ha dom utanpå, förutom att när du har dom innanför så sitter dom tamefaan skönare. peace

Jag hade exakt samma problem!! jag hade ett par Cebe G-land och dem gick inte runt. Så jag tog med mig hjälmen till butiken å testa med ett par Oakley A-frame å dem satta hur fint som helst!! mitt tips är ett par A-frame från oakley

Om du nu pronto ska ha gogglarna utan på så e spys cross googlar alla snöskoter ett hett tips. Men som tidigare redan konstaterats kör innan för de ser mycke bättre ut på den hjälmen..

Tillbaka
Topp