googles?

snowboardbruden

Ny medlem
googles?
Hej!
Jag behöver köpa nya googles p.g.a att mina andra sitter över näsan vilket inte är så skönt. Någon som har ett bra tips som inte är alltför dyrt... :-)

Senast ändrad:
googles?
så om alla googles under 7k är vad du kallar "inte alltför dyrt" så tror jag inte det ska vara så svårt att hitta några! ;)

ne men snackar vi mindre än 500, mindre än 1000, mindre än 1500 osv, du får ju säga hur mycket du vill lägga, annars blir det ganska svårt att hitta!

googles?
Glid in på Rxsport.co.uk
Du får ett par schyssta brillor för en femhunka, typ. Oakley crowbars för ~700kr tycker jag får anses bra

googles?
Primary sa:
så om alla googles under 7k är vad du kallar "inte alltför dyrt" så tror jag inte det ska vara så svårt att hitta några! ;)

ne men snackar vi mindre än 500, mindre än 1000, mindre än 1500 osv, du får ju säga hur mycket du vill lägga, annars blir det ganska svårt att hitta!
Sorry. Var nog lite otydlig. Men runt 1000:lappen

googles?
Det första du ska göra är att ta din hjälm med dig och gå till någon butik och testa så många du kan. Grejen är att många hjälmar och goggles inte passar alls tillsammans så det som är skitsnyggt för en hjälm och ett ansikte kan se ut som skit på nästa

googles?
Hade varit bra om du förklara runt vilken prisklass du hade tänkt dig. Gör det enklare att svara, alla har olika uppfattningar om vad ''billigt'' är. :)

Tillbaka
Topp