Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fps skillnad pratar du om?vilkor95 sa:GorPro Hero3+ blackedition är bästmen om du bara kan välja emellan hero3 black och silver+ skulle jag valt blackedition pga fps skillnaden från silver
![]()
Silver filmar bara 720x60fps 1080x30 fpslinder sa:Vilken fps skillnad pratar du om?vilkor95 sa:GorPro Hero3+ blackedition är bästmen om du bara kan välja emellan hero3 black och silver+ skulle jag valt blackedition pga fps skillnaden från silver
![]()
Både GoPro HD Hero3+ Silver och GoPro HD Hero3 Black filmar i 1080p@60fps / 720p@120fps vilket är det man använder
Sen filmar ju Black snabbare fps i 960p, wvga men vem använder det?
Jag hade valt Black edition pga att fjärrkontrollen ingår. Thats it.
Ska man köpa den löst blir man ju närmare 1000kr fattigare så är det samma pris på Black och Silver+ så känns det som en deal breaker.
oj, nu ljög jag jag. har haft min gopro silver i ett år men bara filmat 720x60 fpsJ_Gabrielsson sa:Silver filmar bara 720x60fps 1080x30 fpslinder sa:Vilken fps skillnad pratar du om?vilkor95 sa:GorPro Hero3+ blackedition är bästmen om du bara kan välja emellan hero3 black och silver+ skulle jag valt blackedition pga fps skillnaden från silver
![]()
Både GoPro HD Hero3+ Silver och GoPro HD Hero3 Black filmar i 1080p@60fps / 720p@120fps vilket är det man använder
Sen filmar ju Black snabbare fps i 960p, wvga men vem använder det?
Jag hade valt Black edition pga att fjärrkontrollen ingår. Thats it.
Ska man köpa den löst blir man ju närmare 1000kr fattigare så är det samma pris på Black och Silver+ så känns det som en deal breaker.![]()
Silver filmar bara i 720p@60fps , Silver+ filmar i 720p@120fpsJ_Gabrielsson sa:oj, nu ljög jag jag. har haft min gopro silver i ett år men bara filmat 720x60 fpsJ_Gabrielsson sa:Silver filmar bara 720x60fps 1080x30 fps![]()
kind of fail.
Fast då måste man ju slänga till ~1000kr :/jcca sa:Eller så slänger du på en extra femhundring [...] Landade på 4000 jämnt
linder sa:edit:Fast då måste man ju slänga till ~1000kr :/jcca sa:Eller så slänger du på en extra femhundring [...] Landade på 4000 jämnt
355 pund = ~3698 krjcca sa:360 pund kostar bara kameran. Man får 5 pund i rabatt om man registrerar ett konto
Fast det följer ju alltid med tillräckligt med mounts och för att vara ärlig så är ju det enda man egentligen behöver en pinne http://www.ebay.com/itm/Extendable-...31056714714?pt=US_Tripods&hash=item4d148493dajcca sa:Mounts måste/bör man ju ha oavsett vilken kamera man köper.
Det är väl personligt vad man vill ha.linder sa:Fast det följer ju alltid med tillräckligt med mounts och för att vara ärlig så är ju det enda man egentligen behöver en pinne http://www.ebay.com/itm/Extendable-...31056714714?pt=US_Tripods&hash=item4d148493dajcca sa:Mounts måste/bör man ju ha oavsett vilken kamera man köper.