Gopro hero 3 black edition

vilkor95

Medlem
Tjenare, gopro hero 3 White och silver edition har nu släppts, ser många som har fått hem dom .jag har hero 960p och nu vill självklart ha black edition! Jag har letat och letat efter relasedate men jag ser ingenstans? Är det någon som har beställt den och fått någon information? Har letat runt här på trådarna men hittar inget exakt svar.
Skulle vara tacksam över ett svar!

// Victor

Var på mediamarkt i Luleå och frågade när de skulle få in dem, och det var just i början av december som de skulle få dem. Så när som helst kommer man kunna köpa! :)

Senast ändrad:
Enligt gopros hemsida är det europeiska lanseringsdatumet den 10 december. Det verkar även stämma med leveransstatus på prisjakt.

romo sa:
Beställde på applestore förra veckan, får den imorgon. Dessutom billigt.
Kan jag få en länk på sidan? För på den applestore jag läser på så står det leverans 2-3 månader, det kan inte stämma om du fick Den på mindre än en vecka? :)

Var just på den lokala skidaffären, och där sa de att den kommer imorn eller på onsdag, och det är då uppe i luleå. Så jag gissar på att det redan går att köpa någonstans i södra sverige!

Det ända jag hittar är massa internetsidor som säljer dem men jag gillar och känna på saker innan jag köper dom..
är det någon som köpt en gopro kamera här ifrån och vet om det är bra?
fri retur låter ju bra.:D

erik99erik sa:
Det ända jag hittar är massa internetsidor som säljer dem men jag gillar och känna på saker innan jag köper dom..
är det någon som köpt en gopro kamera här ifrån och vet om det är bra?
fri retur låter ju bra.:D
dom finns på mediamarkt men dom har inte black edition! men om du vil käNNA på den så kan du ju åka dit:) fast deras personal är inte den bästa! iallafall inte i södertälje o sthlm!

Tillbaka
Topp