Gopro - skillnad på kontakten om man köper från US

Roosen

Ny medlem
Hej

Jag har tänkt att köpa en HD HERO 2 från USA pga av priset i Sverige, min fråga är om det är någon skillnad på kontakten för eluttagen, följer det med flera? hur har ni andra som köpt utomlands gjort?

Det är säkert en självklar fråga för många men inte för mig!

du får ju förmodligen en usb kabel annars då är de ju bara ha en sån adapter som de är i iphoneladdare så är de ju lugnt!

Det spelar ingen roll, för du får bara med en usb sladd så du kan ladda den i datorn, och vill du kunna ladda den i väggen måste du köpa en addapter (det funkar även att stoppa i usb sladden i vägaddaptern man får med till iphones)

blir likvärdigt pris om de fastnar i tullen, beställde min en tisdag, fick den nästa måndag. vilket är snabb leverens i varje fall?
min fastnade i tullen och fick betala 720kr...

ok? men du borde tjänat iaf.
Jag har en kompis som är på väg dit så jag kommer undan frakten och tullen men tack för påpekandet

Har en måg som säljer Go pro i sin affär.
Han vet.

Dom vill ju iofs att man köper hos dom så ... Visst du kan inte gå till en återförsäljare och fixa garantin men visst finns det garanti om man kollar med gopro direkt :P

Fast så är det ju alltid, köper man från internet / ebay blir det alltid krångligare med returer än från en lokal butik

Senast ändrad:
Visst finns det garanti,men du får själv ta kontakt med butiken I USA som du köpte från.
Kan inte konsumentköplagen i USA men den är nog bra.

Tillbaka
Topp