danilicious
Ny medlem
Gör
Observera!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
YuppWilliamS sa:Haha har du kommit på det där själv ? :D
Det är ju inte oskönt iafRegiina sa:Haha snyggt, men äre bekvämt?![]()
Men nu hade jag ingen talltee tills imorgon =Pjeppenator sa:haha snowboardåkare har gjort såhär i flera år! jag själv testade de också men sjukt obekvämt! mycket lättare att bara köpa en stor talltee.. ganska billigt också!haha
men har man ingen tillhands så är detta ett bra sätt att göra de pågår ju att göra dom sviiinlånga också om man vill de!
hoodboyz har 6xl kvardanilicious sa:Men nu hade jag ingen talltee tills imorgon =Pjeppenator sa:haha snowboardåkare har gjort såhär i flera år! jag själv testade de också men sjukt obekvämt! mycket lättare att bara köpa en stor talltee.. ganska billigt också!haha
men har man ingen tillhands så är detta ett bra sätt att göra de pågår ju att göra dom sviiinlånga också om man vill de!
ps. Vart kan man köpa stora tall-tees? typ 6XL?
Fasst dina konstruktioner med eltejjp var rätt feta!!SmoofProductions sa:kalla in kruxelidux för vetskap om ämnet, han är layers-killen!
vad har klänningar att göra med diskussionen om långa t-shirts?Nojlas sa:Min åsikt är att klänning gör sig bäst på kvinnor.![]()
Pinsamt nojlas!jeppenator sa:vad har klänningar att göra med diskussionen om långa t-shirts?Nojlas sa:Min åsikt är att klänning gör sig bäst på kvinnor.![]()
Jättepinsamt! Attans också... Där gjorde jag bort mig!JoakimN sa:Pinsamt nojlas!jeppenator sa:vad har klänningar att göra med diskussionen om långa t-shirts?Nojlas sa:Min åsikt är att klänning gör sig bäst på kvinnor.![]()
jeppenator ägde ju dig med ironi steg 2 om du inte märkte det.Nojlas sa:Jättepinsamt! Attans också... Där gjorde jag bort mig!JoakimN sa:Pinsamt nojlas!jeppenator sa:vad har klänningar att göra med diskussionen om långa t-shirts?
Skriva ironiska inlägg i forumdelen som inte förstår sig på ironi... Hur dum får jag bli???
Prova den här länken, pojkar och flickor: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi![]()
nej precis, jeppenator svarade på DIG och ägde dig dessutom i samma vända.Nojlas sa:Luktar en ny boxbyggartråd på G här...
Marer, för det första, jag har inte svarat eller kommenterat Jeppenators svar. För det andra, jag driver för tusan bara med er.
Vidare anser jag jeppenators inlägg nödvändigtvis inte är ironiskt. Definitionen av ironi är att den som tar del av skämtet är införstådd med eller kan dra slutsatsen att man skämtar. Det inlägget kan även tolkas som om att han verkligen ställer frågan "Nojlas - hur menar du?" eller "doooh, du är sjukt OT". Någon formulering eller vägledande figur (en blinkande smiley t.ex) som antyder vilket finns inte, vilket gör det oklart vad som egentligen menas.
Över och ut...