Kubakarl Medlem 2009-12-17 Göteborgare i Chamonix!? #1 Jag är fast i ett främmande land med 5 stockholmare, och börjar änna tröttna! Var är alla Göteborgare i Chamonix?! Hjälp mig!
Jag är fast i ett främmande land med 5 stockholmare, och börjar änna tröttna! Var är alla Göteborgare i Chamonix?! Hjälp mig!
M marianneberg1 Ny medlem 2009-12-18 Göteborgare i Chamonix!? #2 Ha ha, livet är hårt, jag kommer i slutet av jan och styr upp lite iallafall. Har du lyckats hitta boende och så? /marianne
Ha ha, livet är hårt, jag kommer i slutet av jan och styr upp lite iallafall. Har du lyckats hitta boende och så? /marianne
N nollid Ny medlem 2009-12-18 Göteborgare i Chamonix!? #3 Vi kommer, Glenn dyker upp när du minst anar det!
E Ede Ny medlem 2009-12-18 Göteborgare i Chamonix!? #4 haha jag har en göteborgare fångad hos mig iaf!
Erlingfors Ny medlem 2009-12-18 Göteborgare i Chamonix!? #5 3 Januari kommer ett vi goa gubbar ner, ses på South bar!
Stee-J Ny medlem 2009-12-18 Göteborgare i Chamonix!? #7 Kalle din gamle sillstrypare, inte är väl du trött på oss än? Berätta fler göteborgsskämt!
ctobiasson Ny medlem 2009-12-19 Göteborgare i Chamonix!? #9 Vem är inte från göteborg i chx? hehe Gå till south bar och garage ikv så hittar du säkert någon du kan dra göteborgsskämt tillsammans med!
Vem är inte från göteborg i chx? hehe Gå till south bar och garage ikv så hittar du säkert någon du kan dra göteborgsskämt tillsammans med!
ctobiasson Ny medlem 2009-12-19 Göteborgare i Chamonix!? #10 Vem är inte från göteborg i chx? hehe Gå till south bar och garage ikv så hittar du säkert någon du kan dra göteborgsskämt tillsammans med!
Vem är inte från göteborg i chx? hehe Gå till south bar och garage ikv så hittar du säkert någon du kan dra göteborgsskämt tillsammans med!