Josslo Ny medlem 2007-05-12 göteborgsvarvet #1 Tjena freeriders! Av ren nyfikenhet undrar jag om de fanns nåra goa freerideare som sprang götebortsvarvet idag? isåfall..vad blev tiden?
Tjena freeriders! Av ren nyfikenhet undrar jag om de fanns nåra goa freerideare som sprang götebortsvarvet idag? isåfall..vad blev tiden?
H Hjalles Guest 2007-05-12 göteborgsvarvet #4 Jag blev däremot nermejad av ett tiotal löpare som var nära att missa spårvagnen.
marer Ny medlem 2007-05-12 göteborgsvarvet #6 göteborg är ju en enda stor uppförsbacke... och springer man i uppförsbackar får man sendrag i vaderna
göteborg är ju en enda stor uppförsbacke... och springer man i uppförsbackar får man sendrag i vaderna
Bjurlid Medlem 2007-05-12 göteborgsvarvet #9 Fick en dålig tid men det var första gången jag sprang och hamna i startgrupp 10 så man fick ju slå sig fram hela vägen : 1.45.02
Fick en dålig tid men det var första gången jag sprang och hamna i startgrupp 10 så man fick ju slå sig fram hela vägen : 1.45.02