GPS till iPhone4

GPS till iPhone4
Garmin funkade bra för mig, har du jailbreakat din phone, inte nödvändigt men lite surt att behöva betala mycket.

GPS till iPhone4
Om du jailbreakar telefonen kommer du kunna ladda ner programvaran illegalt på nätet och sedan föra över den till din iphone och därigenom slipp att köpa en dyr applikation till din iphone med samma programvara i.

Därigenom blir det billigare men absolut olagligt

GPS till iPhone4
Aja... Jag förstår. :O)

Jag har ingen koll alls på programvaran i fråga. Vilka kartor finns osv. Får man in friluftskartan? Funkar det som en "riktig" GPS så man kan plotta och lagra rutter, få höjdangivelser osv?

GPS till iPhone4
Faktumet är att det är helt lagligt! Dock gäller inte garantin på iphonen om man jailbreakar, men skulle den krånga så återställer man den innan man lämnar in den.

Har inte utforskat den så mycket, har än så länge bara knatat / åkt bil med den

GPS till iPhone4
havreboll sa:
Om du jailbreakar telefonen kommer du kunna ladda ner programvaran illegalt på nätet och sedan föra över den till din iphone och därigenom slipp att köpa en dyr applikation till din iphone med samma programvara i.

Därigenom blir det billigare men absolut olagligt
Barkeen sa:
Faktumet är att det är helt lagligt! Dock gäller inte garantin på iphonen om man jailbreakar, men skulle den krånga så återställer man den innan man lämnar in den.

Har inte utforskat den så mycket, har än så länge bara knatat / åkt bil med den
Att Jailbreaka är kanske helt lagligt. Men att ladda ner programvaran illegalt (som havreboll skrev) på nätet är fortfarande olagligt.

GPS till iPhone4
Vet inte om du hittade någon GPS som funkar bra, om du inte gjorde det så tycker jag "MotionX-GPS" funkar bra. Har inte provat den i alperna men fungerade bra att vandra med i svenska fjället. Det ska gå att plotta, däremot inte provat. Lagra rutter fungerar och man får höjdangivelser.

Tillbaka
Topp