Grabben tagga till

Grabben tagga till
haha. inte konstigt babben blev sur, han har ju tatt hela soc bidraget för att köpa skjortan

Grabben tagga till
Ja, sådär kan man ju också reagera.
Tycker ändå kameramannen tacklade problemet ganska bra!

Grabben tagga till
Jag gillar att det tar 1.45 för killen från att han öppnar ölen till att han tar första klunken... Munnen går ju i ett på han så han hinner ju inte dricka...

Grabben tagga till
Shit, hur kan man bli arg för en sådan sak egentligen.. Man kan väl säga till lite snällt istället för att börja hota.. Var helt galet, kameramannen måste jag säga gjorde det bra som höll sig så pass lugn..

Grabben tagga till
Vad är det för fel på alla????????
Ni ser väll att han har problem med det svenska sammhället å väldigt svårt att anpassa för olika meningslösa problem som en normal infödd svensk skulle lösa med att utreda problemet med ord och inte nävar. Kameramannen måste ju ha credit för att hålla sig så lung under mötet med den felande länen.
"Homo sapien" verkar tolka denna flygande farkost som ett hot mot hans ,av andra primarter. Vilket gör att han måste försvara sig på det effektivaste sätt han vet, att använda sina taniga lemar till att banka hotet och dess ägare. :)

Så vad ska man skriva om skåningarna? Att dessa homo sapien fjorticus tydligen har fått en sväng av evolutionen, kanske man skulle sätta dessa primarter under studering? För att kunna möjligen förstå hur de fungerar i ett civiliserat samhälle.

Se mej inte som nån främlingsfientlig, utan ta det lite med humor.

Grabben tagga till
FUCKINGFUCKINGFUCKINGFUCKING

ibland undrar jag fan vad lärarna lär ut invandrare när dom ska lära sig svenska!

Den som har kastat ska få stryk! haha jaha

Senast redigerad av en moderator:
Grabben tagga till
Min teori om att 90% av alla människor är dumma i huvudet stärks för varje dag. Dessa klippen styrker det ytterligare. Suck.

Grabben tagga till
Hjalles Film:

"Varför är det ingen som slår ner dom?
Skulle ha stuckit ut ögonen på honnom och pissat i hålen, om jag var där..."

citerat av ARAYA på youube.. !

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Tillbaka
Topp