Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, Sundsvallstattare!Kachoke sa:slut på dom i sundsvall! på båda, man får ta bulle isf![]()
oboy? får man välja det ist för kaffe? living the dreeeam :DShredbull sa:Gott med lussebulle och oboy mellan lektionerna!
Aaaah fan va G, undra om jag vågar :$Shredbull sa:Av: fredrisch [Online] | Idag 14:52 Citera
Shredbull skrev:
Gott med lussebulle och oboy mellan lektionerna!
oboy? får man välja det ist för kaffe? living the dreeeam :D
Nej men jag är lite gangster av mig och tog det ändå, sjukt busigt!
latte FTW!Shredbull sa:Gott med lussebulle och oboy mellan lektionerna!
samma här... men det fungerade igår för mig !Erik sa:Får inte upp någon annons, någon som kan skicka en kod till mig?
samma här, funkar ickeJibbson sa:samma här... men det fungerade igår för mig !Erik sa:Får inte upp någon annons, någon som kan skicka en kod till mig?
inte då, tog två idag:DKachoke sa:slut på dom i sundsvall! på båda, man får ta bulle isf![]()
de va slut när ja va där vid typ halv 12 :o fast dom kanske fyllde påMaur1tz sa:inte då, tog två idag:DKachoke sa:slut på dom i sundsvall! på båda, man får ta bulle isf![]()
Testa denna http://fusion.adtoma.com/1B9048EC01/1C6061F001.swfErik sa:Får inte upp någon annons, någon som kan skicka en kod till mig?
tackartackar, funkade fint!affelito sa:Testa denna http://fusion.adtoma.com/1B9048EC01/1C6061F001.swfErik sa:Får inte upp någon annons, någon som kan skicka en kod till mig?
alltså funkar det att få hem oändligt med koder.kingcaddick sa:kom på en till sak! när ni skriver in era mobilnr gör ett bindesstreck vart som helst i numret!typ såhär 0701-234567, 07012-34567 och sen fortsätter du att byta plats på bindesstrecket, sen när du gjort det några gånger kan du ha två bindesstreck i numret 0701--234567, har funkat fint för mig:D
Keeft'n Dom bullarna var fett goda !simonthyrberg sa:haha, Sundsvallstattare!Kachoke sa:slut på dom i sundsvall! på båda, man får ta bulle isf![]()
Sorry och tack!kingcaddick sa:alltså funkar det att få hem oändligt med koder.kingcaddick sa:kom på en till sak! när ni skriver in era mobilnr gör ett bindesstreck vart som helst i numret!typ såhär 0701-234567, 07012-34567 och sen fortsätter du att byta plats på bindesstrecket, sen när du gjort det några gånger kan du ha två bindesstreck i numret 0701--234567, har funkat fint för mig:D
snälla läs igenom tråden grappar
funkar inte för migkingcaddick sa:alltså funkar det att få hem oändligt med koder.kingcaddick sa:kom på en till sak! när ni skriver in era mobilnr gör ett bindesstreck vart som helst i numret!typ såhär 0701-234567, 07012-34567 och sen fortsätter du att byta plats på bindesstrecket, sen när du gjort det några gånger kan du ha två bindesstreck i numret 0701--234567, har funkat fint för mig:D
snälla läs igenom tråden grappar
har du 15 olika nummer eller kan man använda samma kod flera gånger? X)MedlemJapaner sa:yeah! 15 lussebullar i min hand!
funka för mig igår, har dock inte testat idagfredrisch sa:funkar inte för migkingcaddick sa:alltså funkar det att få hem oändligt med koder.kingcaddick sa:kom på en till sak! när ni skriver in era mobilnr gör ett bindesstreck vart som helst i numret!typ såhär 0701-234567, 07012-34567 och sen fortsätter du att byta plats på bindesstrecket, sen när du gjort det några gånger kan du ha två bindesstreck i numret 0701--234567, har funkat fint för mig:D
snälla läs igenom tråden grappar![]()