Gressoney på Sportlovet?

mas_skier

Medlem
Gressoney på Sportlovet?
Hej! undrar om det bara är vårat sällskap som ska till gressoney på sportlovet eller är det några andra sköningar som ska dit.

Hoppas på snö!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp