Grillplatser i backarna?

Emerekel

Medlem
Grillplatser i backarna?
Tja! Tänkte kolla hur det ser ut med grillplatser i backarna? Finns det? Behöver jag ha med mig kol/ved?

Hittade bara en gammal tråd från 2010

Grillplatser i backarna?
Tja! Tänkte kolla hur det ser ut med grillplatser i backarna? Finns det? Behöver jag ha med mig kol/ved?

Tror i princip alla svenska skidorter gjorde iordning sina grillplatser i och med Covid. Mig veterligen fungerar det fortfarande väldigt bra och ved har funnits tillgänglig vid alla grillplatser som jag har varit på.

Tillägg: Säkerligen finns information om respektive skidanläggningars grillplatser på dess hemsidor.

Senast ändrad:
Grillplatser i backarna?

Finns i alla fall flera iordningställda grillplatser i Björnrike, Vemdalen, Klövsjö. Vet ej hur det är med kol&ved men de verkar vara populära, speciellt senare på säsongen.

Grillplatser i backarna?
I Romme.
Vill du grilla själv så har vi en stor grillplats nere i Romme Dal intill Nybörjarområdet. Det finns även grillar utanför uthyrningen och i backarna Mossen samt Avenyn. Grillarna här är laddade med kol. Det är fritt fram att tända dem från kl 11.00. Glöm ej egna grillbestick.

Grillplatser i backarna?
I dom stora barnområden Rödkullen och Björnen står grillarna på hela dagarna.
Bara att ta med oxfilé, sjötunga, älgfärsburgare eller grillkorv om man är lagd åt det hållet 😂
Renfilé funkar också 😋
God spis!

Grillplatser i backarna?
I dom stora barnområden Rödkullen och Björnen står grillarna på hela dagarna.
Bara att ta med oxfilé, sjötunga, älgfärsburgare eller grillkorv om man är lagd åt det hållet 😂
Renfilé funkar också 😋
God spis!

Hah, Sjötunga och pilgrimsmusslor blir det, tackar ödmjukast för svaret! 😀

Snödjup

Tillbaka
Topp