grillz, coolaste?

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
grillz, coolaste?
Okey, jag har en idé
Ghettohypen har ju blivit grymt stor inom denna sport nu, det går allt mer mot XXL och mycket färgglatt slår också hårt. Vad sägs att vi slår tillbaka mot detta genom att slopa denna rapkultur och gå mot det mörkare och hårdare? Jag snackar svart, blod, och cradle of filth!
Det enda vi ser nuförtiden är mörka negros med stora kläder och silvertänder blandat med svindyra diamanter i öronen. nu ger jag er som inte tycker om denna stil chansen att vinna med en ännu större stil.
Jag föreslår härmed att vi börjar med svarta tighta kläder, nitar, stålklor, svartsminkade ansikten och höga boots.
Istället för att länka massa bilder på negros med blänkande guld tänder börjar vi med detta!
SKÅDA VÅRA NYA FÖREBILDER INOM JIBKULTUREN
Jag snackar läder, jag snackar svart, jag snackar blod, jag snackar underground. Detta är nya stilen vi ska köra med!

43nxaw7.jpg

3zulxll.jpg

42mj5v9.jpg

Och ni som är med på detta istället för ghettoblingblingsen kan skriva in era namn eftersom här eller nånstans så kanske vi kan utplåna gangstaghettostilen!
Slänger in en sida också för er som vill gå vidare inom detta men är osäker på vad det handlar om: http://www.goth.net/goth.html
Och en viktig sak till, vi som ansluter oss till detta skriver bara i forumet efter kl 00.00

Mörker ut!

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
BigAir sa:
Okey, jag har en idé
Ghettohypen har ju blivit grymt stor inom denna sport nu, det går allt mer mot XXL och mycket färgglatt slår också hårt. Vad sägs att vi slår tillbaka mot detta genom att slopa denna rapkultur och gå mot det mörkare och hårdare? Jag snackar svart, blod, och cradle of filth!
Det enda vi ser nuförtiden är mörka negros med stora kläder och silvertänder blandat med svindyra diamanter i öronen. nu ger jag er som inte tycker om denna stil chansen att vinna med en ännu större stil.
Jag föreslår härmed att vi börjar med svarta tighta kläder, nitar, stålklor, svartsminkade ansikten och höga boots.
Istället för att länka massa bilder på negros med blänkande guld tänder börjar vi med detta!
SKÅDA VÅRA NYA FÖREBILDER INOM JIBKULTUREN
Jag snackar läder, jag snackar svart, jag snackar blod, jag snackar underground. Detta är nya stilen vi ska köra med!

http://i14.tinypic.com/43nxaw7.jpg
http://i13.tinypic.com/3zulxll.jpg
http://i14.tinypic.com/42mj5v9.jpg

Och ni som är med på detta istället för ghettoblingblingsen kan skriva in era namn eftersom här eller nånstans så kanske vi kan utplåna gangstaghettostilen!

Mörker ut!
haha i inom skaten så går det ju faktiskt åt det hållet.
själv föreslår jag schlagertema med mkt glitter, smink, rosa och såna där tygormar.

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
om det är något som jag verkligen hatar så är det alla dessa äckliga gothmuppar, fy fan för dom. denna grupp består av barn vars föräldrar är skilda eller att dom känner att dom inte får tillräckligt med uppmärksamhet

var inne i göteborg igår, en kompis drog n mig i affärer shock som ligger vid 5anhuset.
Det är sjukt där inne, man blir verkligen mörkrädd och äcklad när små barn som är högst 9 år går runt med svarta kläder fult hår och är hårt sminkade.

har bara en grejj att säga om goth: BLÄÄÄ

har även samma tankar om emokids.
emo_lawn_tshirt.jpg

grillz, coolaste?
Guccisneakers sa:
mange_da_man sa:
vem fan vill ha "guccisneakers" ??? fulaste jävla skiten ja nånsin sett
haha touché, dom som kan något om stil och klass, samt bryr sej om kvalité =)
klass? så du mennar att ett par vita guccisneakers inte blir smutsiga (och du måste köpa nya) kvaliten den kan inte heller vara lika bra som grillz!!!

grillz, coolaste?
Borsta tänderna istället så slipper ni täcka över dom :)

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Åhfan, du kör med dom i hoppen också. Sitter dom verkligen så bra fast då?

grillz, coolaste?
Jag tycker som Big Air.. not :P

Men till alla som vill ha grillz, dra ut och slåss mot större typer så kan ni få en helt gratis tandställning på köpet.

grillz, coolaste?
sen vet ja inte hur bra sånna som passar alla sitter!?

grillz, coolaste?
Jaja Henrik, du är ju våran officiella grillvetare här på fr.se nu så var beställer vi dom bästa och mest prisvärda grillZen?

grillz, coolaste?
Were in the United States av Amerca?
Ska till Åre under sportlovet, kan du köpa hem en rad åt mig när du är i USA?

grillz, coolaste?
Ni blir inte "gangstah" innan ni är 2 meter långa, nästan lika breda, svarta och faktiskt HAR ett vapen som ni skjuter folk med från er low-rider samtidigt som ni har lite knarkaffärer på fritiden. Lets keep it there.

grillz, coolaste?
Gött. Jag är nästan 2 meter lång. Jag är på god väg att kunna bli "gangstah" då ;P Jag behöver bara jobba på det där med knarkaffärerna, vapnen och vikten ;)

grillz, coolaste?
Tyvär, av dina bilder att dömma kan jag se att du är en white boy. Plastic surgery maybe and then... :)

grillz, coolaste?
"my own crew keepin' it gangsta, ya know who keepin' it gangsta"

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Sjogras sa:
varför ha grillz? skaffa tandställning istället detär mycket billigare och det är minst lika snyggt!
en vanlig tandställning som kommer från svenska staten kostar 40 000 kr.

grillz, coolaste?
Måste faktiskt hålla med några av föregående talare. Huvudingridiensen för att kunna bli gangstah å ghetto är faktiskt att vara svart, inte att glimma i käften.

Tycker det också är mycket underligt att folk inom skidsporten snackar om dessa sakerna, för vilken riktigt gangstah fick ett par skidor å ett liftkort av morsan å farsan när de växte upp?

Det närmsta vi vita kommer är väl typ trailorparktrash, å grattis till den titlen alla ni "gangstahs".

grillz, coolaste?
fredrik_p sa:
Gött. Jag är nästan 2 meter lång. Jag är på god väg att kunna bli "gangstah" då ;P Jag behöver bara jobba på det där med knarkaffärerna, vapnen och vikten ;)
jag har nästan längden och bredden:D
men annars så får jag jobba på knark o vapen skiten

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp