grillz, coolaste?

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
grillz, coolaste?
ska vi inte alla bli ghetto och sitta i hoppande bilar och ha på oss stora dunjackor när det är 30 grader varmt utomhus? Det är vad jag kallar häftigt.

Grillz, undra om snubben som uppfann det hade tandställning och limmade fast ett par i käften på nån cool rappare så att alla skule tycka det var jätte ballt. Sen sa han att han hade "grillz" så han slapp bli retad.

Vad kommer härnäst? ne nu finns nog allt, stoppa in skrot i käften, haha, vem vill dra runt o se ut som jaws?

jaws.jpg

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
Måste faktiskt hålla med några av föregående talare. Huvudingridiensen för att kunna bli gangstah å ghetto är faktiskt att vara svart, inte att glimma i käften.

Tycker det också är mycket underligt att folk inom skidsporten snackar om dessa sakerna, för vilken riktigt gangstah fick ett par skidor å ett liftkort av morsan å farsan när de växte upp?

Det närmsta vi vita kommer är väl typ trailorparktrash, å grattis till den titlen alla ni "gangstahs".
så en vit person kan inte vara gangster? eller bo i ghettot ?

grillz, coolaste?
nej där har du fel, de kan ju bli gangster, men inte "gangstah". å visst de kan bo i ghettot, men hur många vita bor i bronx, harlem etc? Vita kan aldrig per definition bli "ghetto".

Det viktigaste med detta är att nån som är uppvuxen men skidåkning aldrig kommer bli något av detta, hur mycket metall de än har ovanpå sina tänder, hur mycket förstora kläder de än har, hur fräsiga de än vill vara. De kommer bara bli medelklassbarn som gör revolt från sina föräldrar, för helt allvarligt, det kan väl inte finnas vuxna svenska sunda personer som tycker att grillz ser bra ut?

grillz, coolaste?
jag trodde inte mina ögon när ja såg detta. fick nypa mig i armen, en guid till "grillz" det e ju lösningen på alla problemen här på fr om vad man ska ha för grillz hur dom e gjorda osv. http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=Grillz_Guide .

annars e dom här http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=COLD_FRONT fina och billiga 1700 dollar.
lr
http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=DONTFGRILL dont fuck wit texas, 1800 dollar

http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=EC
Invisible Hand Set Top Grill
Six Tooth Grill
A Favorite of NBA Players!
White Diamonds
Red Rubies
Yellow Diamonds
Blue Diamonds

och här finns neder delen:
http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ECB

alla grillz designade av paul wall "the king of grilllzzzzz" Och är budget alternativ

// eder tjänare och manlig prostituerade August

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Håller med Pizzaaugust.. If it aint Paul Walls, it aint nuthin!

ozthojvel sa:
Det viktigaste med detta är att nån som är uppvuxen men skidåkning aldrig kommer bli något av detta, hur mycket metall de än har ovanpå sina tänder, hur mycket förstora kläder de än har, hur fräsiga de än vill vara. De kommer bara bli medelklassbarn som gör revolt från sina föräldrar, för helt allvarligt, det kan väl inte finnas vuxna svenska sunda personer som tycker att grillz ser bra ut?
Finns ju vissa kriterier man måste uppfylla för att få respekt för att ha grillz.. o att vara skidåkare e inte en av dem.. så håller med ozthojvel fullt ut..
Grillz är ju värsta Dirty South grejen.. man kan ju börja med att va från typ Houston iaf.. annars kan man lika väl börja med blue flags som vanlig svensson o kalla sig crip.. och som snoop påpekar: It aint just a dance, its a way of livin.. Bara för man sätter in metall i munnen ger dig då ingen street cred.. man måste fortfarande va uppväxt in tha ghetto, köra hela gangstah stilen, va antingen the rapper, the mobster, the hustler eller the dealer.. absolut inte "the skidåkare".. och man måste i min mening äga eller ha för avsikt att snart köpa ett vapen..

grillz, coolaste?
blizzy sa:
Håller med Pizzaaugust.. If it aint Paul Walls, it aint nuthin!

ozthojvel sa:
Finns ju vissa kriterier man måste uppfylla för att få respekt för att ha grillz.. o att vara skidåkare e inte en av dem.. så håller med ozthojvel fullt ut..
Grillz är ju värsta Dirty South grejen.. man kan ju börja med att va från typ Houston iaf.. annars kan man lika väl börja med blue flags som vanlig svensson o kalla sig crip.. och som snoop påpekar: It aint just a dance, its a way of livin.. Bara för man sätter in metall i munnen ger dig då ingen street cred.. man måste fortfarande va uppväxt in tha ghetto, köra hela gangstah stilen, va antingen the rapper, the mobster, the hustler eller the dealer.. absolut inte "the skidåkare".. och man måste i min mening äga eller ha för avsikt att snart köpa ett vapen..
word.

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Och som svar på tråden, skit i att köpa nya grillz. Köp en moped eller nått som alla andra 15-åringar. Eller varför inte byta ut din garderob mot kläder som passar.

Gör din mor å far lite extra glada genom att städa ditt rum å se ut som folk.

Tro det eller ej, men föräldrar har livserfarenhet, ibland kan det vara bra att lyssna på den...

grillz, coolaste?
har ju för fan blivit mer mode att hata hiphopstilen än vad det är att köra hiphopstilen.

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
köra hela gangstah stilen, va antingen the rapper, the mobster, the hustler eller the dealer.. absolut inte "the skidåkare"..
hur vet du att ja inte sjunger? aiight

det där med att man måste vara 2m lång komma från ghettot inte heller true!
Paul wall är han svart? är han 2m lång? nää bara straight up G..!

grillz, coolaste?
Dont hate us cus you aint us!
Tycker alla har rätt att klä sig o va som man vill.. bara man inte försöker se ut som nån annan.. typ köra värsta Chamillionaire-grill stilen o sen tro att man är lika G to the H E double T O som honom...
Men ozthojvel har rätt, städa ditt rum! vet aldrig vem som kommer på besök...

ozthojvel sa:
Måste faktiskt hålla med några av föregående talare. Huvudingridiensen för att kunna bli gangstah å ghetto är faktiskt att vara svart, inte att glimma i käften.
Måste ändå säga att man behöver inte va svart för att bli gangstah eller ghetto.. isåfall skulle Paul Wall inte klassas särskilt högt på listan -> http://shs.starkville.k12.ms.us/~rb2/images/paul wall.jpg
Handlar om stil, flow, bakgrund, ens liv!

Sen att jag inte vet att du inte sjunger nåt, de vet ja inte.. men att bara komma o säga "Jag är en cool rappare, ge mig street cred" funkar liksom inte..

Och förresten.. det enda skidåkning har kopplat till ghetto är "skimasks" ghetto folk använder vid stickups..

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
vet,, ska spela in en ny låt ikväll sen länka den här på freeride!
-e'doll0" feat. megnér

grillz, coolaste?
Ser fram emot att få lyssna..
Håll nu inte på o sno beats o rhymes bara.. blir ju bara pinsamt..
But when it's all dun just holler at me!

grillz, coolaste?
klart vi inte har snått några rhymes!! beats har vi en som gör också så dom är inte heller rånade!!!...
det är bara n00b's som gör de!
e'dollo ya allready know,,

grillz, coolaste?
Måste ju faktiskt ta upp det här med ålderperspektivet också. Lilleman rappare "jag har gjort allt, till och med sovit på en bänk, så kompis tänk". Så mycket perspektiv har man då...

Men om kidsen tror att de är fräsiga så får de väl tro det, men kommer de tycka det om 20 år?

grillz, coolaste?
Promoe180.jpg

Så kan man se ut om man vill vara lite hip-hop fräsig å svensk, några andra alternativ som bli riktigt guttiga kan jag faktiskt inte komma på. Men så är ju han kungen med ;)

Så, ni som vill bli "gangsta-svenskar" skaffa lånt hår/skägg me dreads. Längst dread i skägget när han dör vinner!

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
Så kan man se ut om man vill vara lite hip-hop fräsig å svensk, några andra alternativ som bli riktigt guttiga kan jag faktiskt inte komma på. Men så är ju han kungen med ;)
Så, ni som vill bli "gangsta-svenskar" skaffa lånt hår/skägg me dreads. Längst dread i skägget när han dör vinner!
Helt off äger er alla!

grillz, coolaste?
Vissa grillz e ju coola, men jag själv skulle se ut som värsta tandtrollet i sånt så ja håller mig undan.

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
nej där har du fel, de kan ju bli gangster, men inte "gangstah". å visst de kan bo i ghettot, men hur många vita bor i bronx, harlem etc? Vita kan aldrig per definition bli "ghetto".

ork...

grillz, coolaste?
hHarlaut sa:
http://www.grillsbypaulwall.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=COLD_FRONT
dom ska jag skaffa!
inte en aning dyra:P?
och de där va bara övre va? så då ska du ha en nedre:P
btw vem drog upp den där hemsidan här detta inlägg då?
*stolt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp