grillz, coolaste?

• Trådstartare Trådstartare hHarlaut
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
grillz, coolaste?
hHarlaut sa:
jag har inte fått mina grillz av mina päron..
dom pengarna har ja behövt kämpa för i skidbackarna!!:D
så om man åker skidor har man råd med grillz!:D
Pinsamt svar..
Så du har grillz? visa bild då?
Och nu börjar jo ens tålamod me denhär låten ta slut..
Ska du nu sitta o va så häftig "ja gör en låt till ikväll!" så får du ju hålla de också..
Yous' a fake!

grillz, coolaste?
blizzy sa:
hHarlaut sa:
jag har inte fått mina grillz av mina päron..
dom pengarna har ja behövt kämpa för i skidbackarna!!:D
så om man åker skidor har man råd med grillz!:D
Pinsamt svar..
Så du har grillz? visa bild då?
Och nu börjar jo ens tålamod me denhär låten ta slut..
Ska du nu sitta o va så häftig "ja gör en låt till ikväll!" så får du ju hålla de också..
Yous' a fake!
nej nu börjar de likna påhopp. skärpning,

grillz, coolaste?
Påhopp?
Sitter man o säger en sak får man väl göra det också? Och kan han nu inte få fram sin fina lilla låt så faller ju hela grejen med att han skulle va "värdig" nog att få bära grillz (för att han nu va "rappare" o inte bara "skidåkare".. kolla längre bak för reminder)..
Och de pinsamma var att han påstår att han "tjänat ihop pengarna på skidåkning".. låter ju som ett bra svar, eller?

Men men, vi väntar vi väntar..

grillz, coolaste?
blizzy sa:
Och de pinsamma var att han påstår att han "tjänat ihop pengarna på skidåkning".. låter ju som ett bra svar, eller?
aha, så du tror inte på att ja kännar pengar på skidåkning?!

´fuck you and your fucking world - haters inc

grillz, coolaste?
blizzy sa:
Påhopp?
Sitter man o säger en sak får man väl göra det också? Och kan han nu inte få fram sin fina lilla låt så faller ju hela grejen med att han skulle va "värdig" nog att få bära grillz (för att han nu va "rappare" o inte bara "skidåkare".. kolla längre bak för reminder)..

Men men, vi väntar vi väntar..
okej påhopp men pengar tjänar han säkert, kom ju två på nån london tävling o resten har ja ingen koll på säkert vunnit pengar på nå mer, får säkert av sponsorer, lr?

grillz, coolaste?
Du får tjäna (stavning) hur mkt pengar du vill.. men tjänar du så mycket att du inte vet va du ska göra av 10000 utan lägger de på ett smycke (som man har i munnen dessutom!) ?
Guld? Diamanter? Är de nåt som passar in i din vardagliga stil?

grillz, coolaste?
blizzy sa:
Du får tjäna (stavning) hur mkt pengar du vill.. men tjänar du så mycket att du inte vet va du ska göra av 10000 utan lägger de på ett smycke (som man har i munnen dessutom!) ?
Guld? Diamanter? Är de nåt som passar in i din vardagliga stil?
jo du de e fan en rätt stor summa att lägga på tandställning, låt nån slå till dig på käften så tänderna blir snea så får du gratis av staten,
nej men de e som du säger, jag skulle aldrig lägga mina pengar pågrillz, det e nog de sista jag skulle göra med mina pengar,
men iof så måste jag ju köpa skidor o sånt o de behöver inte henrik, men endå. men de e ju tur att de inte e jag som ska ha dom då.. tycker henrik får göra som man vill. har man pengar varför låta dom va kvar. har man pengar så ska man tänka på dom i afrika som inte har pengar så använder man sina pengar o förstår hur bra man har det. öhh lr så va de inte riktigt så.

jaja henrik its you're choise

grillz, coolaste?
Ja visst får man göra som man vill, har redan påpekat de för några posts sen..
Tycker det är ironiskt att köpa grillz som vanlig svensk o tro att man blir cool av det.. ja kan förstå om man köper en oldschool bil, typ cadillac de ville -70, o glider omkring i den o tycker man e ghetto.. för de är ändå en cool grej.. men grillz? det är liksom ingen "vanlig" som har det, har man det så är man (eller ska man) va ghetto.. och INGEN är ghetto i sverige.. för man måste FÖRST förtjäna sin respekt SEN kan man använda den.. man kan inte använda respekt (som attgå omkring i grillz o få folk att tycka att man är cool) för att försöka förtjäna den..
därför snubbar som Ice Cube, Dr Dre, Jadakiss osv kan glida omkring i finaste bilarna o grejor utan att nån trycker ner på dem.. för de är redan stora..

Åk till LBC eller CPT o se ut såhär https://www.freeride.se/member/photo.php?id=30073 så kan vi ju undersöka hur folk reagerar där.. för dom ÄR ghetto.. så de borde ju kunna avgöra om du/ni också är det..

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Pizzaaugust sa:
jaja henrik its you're choise
nja, jag tror nog att henke tar lite värre grejer än choise nikotinfria portionssnus.. Gangster trotts allt.

väntar på låten, tror den kan vara riktigt grymm! :D

grillz, coolaste?
Blizzy din gamla räv, hr du inte fattat att harlaut pågen har grillz förrän nu? Stod faktiskt t.o.m. i senaste transition :).

Tycker också att femtonåringar ska lägag pengar på nått vettigt å normalt, typ en yamaha dt, eller så kan man ju alltid spara, den som spar han har :)

vad gäller det här "låten" så är det verkar det mest vara SJUKT mycke snack, å ingen verkstad öht ;).

Aaaa, dagens snorungar. För fem år sen när en annan va liten fanns inte en tanke på grillz, moped å andra sidan, det var tha shit.

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
Blizzy din gamla räv, hr du inte fattat att harlaut pågen har grillz förrän nu? Stod faktiskt t.o.m. i senaste transition :).

Tycker också att femtonåringar ska lägag pengar på nått vettigt å normalt, typ en yamaha dt, eller så kan man ju alltid spara, den som spar han har :)

vad gäller det här "låten" så är det verkar det mest vara SJUKT mycke snack, å ingen verkstad öht ;).

Aaaa, dagens snorungar. För fem år sen när en annan va liten fanns inte en tanke på grillz, moped å andra sidan, det var tha shit.
det är väll tha shit, det kommer vara obligatoriskt för mig då jag e så fruktansvärt lat.
mycket tugg och lite verkstad som man säger från min ursprungliga hemort(stadsdel) odensala.

grillz, coolaste?
Moppe är en odödlig klassiker, helt klart..

Och låten ja, 12:21.. i min lya betyder det "lunch time".. inte "igårkväll", så det verkar vara svårt att pressa fram beats o hitan i ditan..

Men visst väntar vi med spänning, ozthojvel?

Hoppas den är bättre än Snoop Dogg - From tha chuuurch to da place och Ice Cube - Roll All Day.. för jag har börjat tröttna lite på dem nu (även om de är lika odödliga klassiker som mopeden faktist!), så kan behöva lite omväxling..

grillz, coolaste?
det är väll tha shit, det kommer vara obligatoriskt för mig då jag e så fruktansvärt lat. mycket tugg och lite verkstad som man säger från min ursprungliga hemort(stadsdel) odensala.
Skönt att höra att mopedintresset fortfarande lever kvar där ute i högstadievärlden :). Men kom ihåg, när du börjar på gymnasiet är det inte fräckt med moped längre, har man det riskerar man serious mobbning.

Å du, glöm inte att använda hjälm ;)

grillz, coolaste?
men henke du sa ju att du hade fått grillen i födelsepresent av din mamma och pappa, eller hur var det nu egentligen?

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
när du börjar på gymnasiet är det inte fräckt med moped längre, har man det riskerar man serious mobbning.
Å du, glöm inte att använda hjälm ;)
Behöver man inte hjälm på cykel om man är under 15 nu? Tycker det är bra att kidsen är skyddade när de trillar o har sig..

JWester sa:
men henke du sa ju att du hade fått grillen i födelsepresent av din mamma och pappa, eller hur var det nu egentligen?
OH my god!
"Ye im ghetto.. my parents pay my grillz, whatcha think about that?" Kanske en rad för nya låten?
Jo nu får du massive street cred från min sida!

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
Påminner STARKT om en viss text av en viss Eminem:

But i know something about you
You went to Cranbrook that's a private school
What's the matter dawg? You embarrassed?
This guy's a gangsta but his real name's Clarence
And Clarence lives at home with both parents
And Clarence's parents have a real good marriage
This guy don't wanna battle he shook
Koz there aint no such
thang as HALF WAY CROOKS!!

grillz, coolaste?
Ja, kan väl inte kalla mig hip hop professor precis, men det ska bli kul å se om han kan mäta sig med storheterna ;) personligen rullar white mans burden runt runt hos mig, blir bara bättre ju mer man lyssnar faktiskt...

Hoppas låten knäcker as nu, annars blir det bara till att plocka ut grillzen å byt xxl mot s ;), eller vad skriver jag, det borde han faktiskt göra i vilket fall... å snälla, skippa snusnäsduken (ja det heter inte bandana), det är bara evil cowboysare som har rätt att bära det :D

grillz, coolaste?
haha, gött quote från 8 mile. fan wester, bra att du bidrar med lite bakgrundsfakta. undrar hur länge han fick tjata för att få dom? själv tror jag på en evighet

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
Ja, kan väl inte kalla mig hip hop professor precis, men det ska bli kul å se om han kan mäta sig med storheterna ;) personligen rullar white mans burden runt runt hos mig, blir bara bättre ju mer man lyssnar faktiskt...

Hoppas låten knäcker as nu, annars blir det bara till att plocka ut grillzen å byt xxl mot s ;), eller vad skriver jag, det borde han faktiskt göra i vilket fall... å snälla, skippa snusnäsduken (ja det heter inte bandana), det är bara evil cowboysare som har rätt att bära det :D
där hålle rjag inte med dig,
stora kläder är mycket bekvämare änn små och snyggare, och bandana är både skönt och snyggt, men över ansiktet näe skulle väll va i backen om de blåser som faaan

grillz, coolaste?
men det får väl vara lagom eller hur? har heller inte probs me baggy, till en gräns. Det finns en hel del prylar som designade för att vara baggy, dvs att rätt storlek faktiskt passar.

Man kan ju inte säga att det är gött att linda ett par brallor tre varv runt röven för att de är så sjukt stora i midjan :) Det låter i min värld inte bekvämt nånstans...

Kom vi inte överens om att det heter snusnäsduk?

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
men det får väl vara lagom eller hur? har heller inte probs me baggy, till en gräns. Det finns en hel del prylar som designade för att vara baggy, dvs att rätt storlek faktiskt passar.

Man kan ju inte säga att det är gött att linda ett par brallor tre varv runt röven för att de är så sjukt stora i midjan :) Det låter i min värld inte bekvämt nånstans...

Kom vi inte överens om att det heter snusnäsduk?
näe snusnäsduk köper man på natur kompaniet bandana köper man på sweone YO thats ghetto nigga bitch dolla dollaaa!

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
Håller med, baggy är skönt till en viss gräns. Beror ju egentligen bara på hur ghetto man är egentligen.. är man fett ghetto kan man ju köra (ordagrant) förstora brallor, typ kani eller g-unit clothing o spänna skärpet hårt som saatan..
men snowboardmärken som burton o quiksilver gör riktigt nice baggy grejor åt mer skate hållet som passar men fortfarande är baggy.. de e bra de!

Snusnäsduk kräver att man antingen rider häst (inte my little pony pojkar, utan alltså att man är cowboysare) eller att man av någon anledning behöver maskera sig (som inför en driveby eller stickup).. att använda en vanlig snusnäsduk för "skydd mot vind" är rätt meningslöst..

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
jag har kani för de e snyggt. precis som du handlar på dressman typ.
de e ju som man vill, man får ju ha vad man vill ingen har väll sagt att man e wang bara för man har stora kläder, o e de så så e de ju skamligt

grillz, coolaste?
Hehe, jag handlar på dressman?
Hoppas verkligen att du vände dig till oztojvel för jag har då aldrig ens varit inne i en dressmanbutik (eller liknande för den delen heller)..
Kör själv hårt på skatekläder/märken men har aldrig sagt att det är nåt fel på utseendet på Kani, sa bara att de inte är (enl mig) särskilt bekvämt.. i och med att de är för stora, vilket gör att de faktist inte passar.. fast inte vet jag, var ju ett tag sen man hade sånna sist så..

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
men om ja ska hinna göra låten till idag får de bli en som är inspelad på datorn..!
(mic som går till datorn..) aja!! man hör på ett ungefär då!!

grillz, coolaste?
blizzy sa:
Hehe, jag handlar på dressman?
Hoppas verkligen att du vände dig till oztojvel för jag har då aldrig ens varit inne i en dressmanbutik (eller liknande för den delen heller)..
Kör själv hårt på skatekläder/märken men har aldrig sagt att det är nåt fel på utseendet på Kani, sa bara att de inte är (enl mig) särskilt bekvämt.. i och med att de är för stora, vilket gör att de faktist inte passar.. fast inte vet jag, var ju ett tag sen man hade sånna sist så..
dom passar utmärkt på mig som är 183 lång och hyffsat bred. sitter som en vnalig tröjja, sen har jag väll tshirts som e av längre modell men jag gillar somsagt inte tshirts som slutar vid naveln-

grillz, coolaste?
hHarlaut sa:
men om ja ska hinna göra låten till idag får de bli en som är inspelad på datorn..!
(mic som går till datorn..) aja!! man hör på ett ungefär då!!
då säger vi så

grillz, coolaste?
De passar alltså, då vet man det..

"om jag ska hinna göra låten" ?? Det är väl klart att du ska?
Jag har gått i dagar o väntat o väntat.. Strunt samma om ljudet är dåligt.. vi är inte här för att bedömma kvaliteen på ljudet utan kvaliten på soundet.. om du fattar..
Keep those rhymes comin boy!
Blir riktigt rastlös av att få höra =P

Vem producerar? Scott Storch? Jazzy fizzle? Pharrell? hHarlaut?

Senast ändrad:
grillz, coolaste?
blizzy sa:
De passar alltså, då vet man det..

"om jag ska hinna göra låten" ?? Det är väl klart att du ska?
Jag har gått i dagar o väntat o väntat.. Strunt samma om ljudet är dåligt.. vi är inte här för att bedömma kvaliteen på ljudet utan kvaliten på soundet.. om du fattar..
Keep those rhymes comin boy!
Blir riktigt rastlös av att få höra =P

Vem producerar? Scott Storch? Jazzy fizzle? Pharrell? hHarlaut?
eric wibaeus??

grillz, coolaste?
sluta sitt och skriv om nån annans stil och tycka det är nördigt och fult, man får ju ha vad man vill. min och e´dollo´s låt kommer bli fett bra

grillz, coolaste?
Pizzaaugust sa:
dom passar utmärkt på mig som är 183 lång och hyffsat bred. sitter som en vnalig tröjja, sen har jag väll tshirts som e av längre modell men jag gillar somsagt inte tshirts som slutar vid naveln-
Fan august, du hade väl inte moppeåldern inne som jag förstod det? Skulle du då va 183 lång å bred, vikka gener du har då, kommer ju för fasiken bli 230 cm efter puberteten ;)

Come on then Mr Harlaut show us what u got!

grillz, coolaste?
haha blizzy ljudet och soundet är likadant fast det är ljud på engelska bara, biutch

grillz, coolaste?
e'dollo!
ya' alreaddy know I got...:P aiight megnér!

grillz, coolaste?
megne sa:
haha blizzy ljudet och soundet är likadant fast det är ljud på engelska bara, biutch
Nä för det vet ju inte jag, för jag är ju inte halvbritt? HAHA..
Komiskt att IRONI inte förstås av vissa...

grillz, coolaste?
ozthojvel sa:
Pizzaaugust sa:
Fan august, du hade väl inte moppeåldern inne som jag förstod det? Skulle du då va 183 lång å bred, vikka gener du har då, kommer ju för fasiken bli 230 cm efter puberteten ;)

Come on then Mr Harlaut show us what u got!
nej jag är inte i moped åldern, jag är 13 jordsnurr och går på prolympia i 7 aten,
mina intressen är:
slalom skidor,vänner, tjejer, hästar,

nej jag e väll inte 183 bred;). men lång jo de e ja allt.

grillz, coolaste?
*Trummar på tangentbordet*.. när kommer låten?

Ni kan ju alltid ta me Mobb Deep rhymet:
White people think im whack cus im black
Hustlin' the corner all day sellin crack

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp