Grindelwald

Grindelwald
Är det någon telemarksåkare i Grindelwald? Åker ner imorgon. Hade varit kul att åka med någon, så man kan utveckla skidåkningen lite. Plus att det är mycket skojigare än att åka om kring ensam,
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp