Grymma tricks?

Grymma tricks?
vadå???

har han både skidor och snowboard??
är han proffs lr vadå? man kan ju inte åka på båda, värsta superman

Grymma tricks?
Känns som man inte behöver svara på din fråga egentligen.
Klart du själv vet enkla trick du kan öva på, ingen behöver väl säga: gör en 180, det är rätt enkelt. Du fattar väl själv vilka trick som är svåra resp. enkla. Om inte, se på dom andra åkarna i backen.

// Finnudin

Grymma tricks?
du kan ju testa en dubbel backflip to backside rodeo 540 faceplant.... om du ska göra grymma tricks måste du nog skaffa ett par lagg :D

Grymma tricks?
Grabbar vafan! har ni svårt eller?
han frågade efter lite trick bara, Och då kommer ni med världens fjanstigaste svar.

jag håller verkligen med när vissa säger att det här forumet håller på att tappa stilen totalt.

Jag kommer aldrig glömma när det var någon tjej i 25 års åldern frågade om lite tips att åka snowblades, för hon skulle ta med en särskoleklass på något roligt, och då får hon världens idiot svar. så jävla dålig stil.

sen en till grej, Candide Thonvex(Osäker stavning), han kör både skidor och bräda, men dock lite bättre skidåkare, men inte mkt.. så det går att åka båda. stockholmare...

Grymma tricks?
Olof Molin: Om man lyckats hitta hit på freeride.nu och sedan orkat registrera sig på formumet så måste man helt enkelt veta hur enkla snowboardtrick ser ut (+ att man har ett nick som är TweakedAirstyle). Speciellt grundtrick. Därför känns denna tråd som nåt som startats bara för att TweakedAirstyle vara uttråkad.
Det är därför tråden får oseriösa svar.

Tråden du nämner verkar ju å andra sidan vara helt seriöst skriven (även om jag inte orkar leta fram den) och då är det synd att folk inte svarar seriöst.

Detta med nätforum är inte lätt, finns nog inget perfekt forum. Skulle det modereras hårt skulle detta forum antagligen stagnera och tappa besökare även om kvaliteten på inläggen skulle öka. För- och nackdelar med allting.

Over and out

// Finnudin

Grymma tricks?
ett rätt häftigt trick du kan göra är the style-move.. är du riktigt duktig kanske du rent utav kan slå en frivolt!?

p.s

dude-guy to mega-glider e rätt coolt också..

d.s

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp