Guide Till Studsmattehojj .

• Trådstartare Trådstartare lappfan
  • Start datum Start datum
L

lappfan

Guest
Tjena här är en guide till en studsmatte sparkcykel

1 . Ta din sparkcykel

2 . Ta bort båda hjulen

3 . Ta bort bromsen se till att inte sprinten o fjäder hoppar iväg om du ska sätta tilbaks det sen

4 . Ta skumgummi o sätt på med SILVERTEJP på undre framgaffel och där bak vid bromsen och i mitten och under så du inte skadar mattan

Klart ! mitt resultat : http://www.badongo.com/pic/673961

Man kan langa rätt fett om man kan lite med bmx ... tex. 360 , barspinn , no hander , tailwhip o sånt

Lägger upp en film sen

Hejdå .

Senast ändrad:
haha fan va fult om man ska göra en studds cykel ska de la fa nva e nriktig palla hoppa omkring på en jävla spark cykel;)

skulle säga att ta av allt utan ram gaffel styre styrstam på din vanliga å tejpa på en kudde fram å bak så har du en bra hoj.

peace out

Om man vill ha en mycket mer cykel liknande och ingen spark cykel så tar ni en rätt liten cykel för barn vid 3-8 åldern. Sen tar ni bort vevparti kedja osv. Det som ska vara kvar är det Surfer_boy skrev. Nu sätter du bara på skumgummi över allt så att de inte gör ont att bli slagen av den. Sen är det bara att studsa på...

frään!! :D jag har oxå gjort en ungefär lika dan fast jag skruvade fast en skate board under istället för att tejpa, de funkade lika bra förutom att sparkcykeln gick sönder !!

gör av en vanligt hojj ist,

bara att ta bort hjul, vevparti, tejpa och grejja lite och yeeh,

ni kan få bild snart :D

man vill nog inte göra en studsmattesparkcykel utan dom flesta vill nog göra studsmatte cykel

Tillbaka
Topp