Gula byxor?

Arvberger

Ny medlem
Gula byxor?
Tjja,

Jag undrar jag om det är nån där ute som vet var det finns GULA skidbyxor (jibb) ? Nät elr butik !

Tack för ditt tips maximilliam , men behöver lite fler tips :D !

Jag kanske är lite tidig men men :D

Senast ändrad:
Gula byxor?
Är svårt att säga nu... ingen butik har väl tagit in årets vintergrejer än antar jag(?) Men närmare vintern ska du se att nån butik tar in ett par gula brallor=)

Gula byxor?
fel tillfälle att söka faktiskt, förra årets är borta, och nästa års har inte kommit

men förra säsongen hade bland annat:

Oakley,Salomon,686 och Saga gula byxor :)

Gula byxor?
finns mängder av märken som har gula brallor till vintern. vänta ett par veckor eller en månad så har säkert de flesta internetbutiker börjat uppdatera sitt sortiment.

Gula byxor?
www.hangloose.se/product_info.php?cPath=300_304&products_id=3158

Senast ändrad:
Gula byxor?
Jag kommer eventuellt ha mina gula salomon (strl.S herr) till försäljning när säsongen börjat och ja hittat mig nytt ställ!.. använda ca2 månader i slutet av säsongen!

Du kan ju hålla utkik och höra av dig i nov/dec!

Gula byxor?
bjork, låter bra, hör kanske av mig osså, lämna ett meddelande i gästboken så kan vi hålla lite kontakt?

Gula byxor?
Orage droppar ett par jäkligt snygga brallor som är gula, som tillhör TJ pro model jackan.. Dom är ILLLL!! kolla upp dom till i vinter.

Hittade bara en bild som är jäklit dålig för att se modellen.. men aja du hajar nog!

photo_13859_-1x630_0.jpg

hoppas jag kunde vara till någon hjälp! Lycka till med letandet
/jeppe

Gula byxor?
såg ett par på top12..se
Jag använder denna tråden lite onödigt att skriva ny..
Ny jacka till mina röda DC byxer med hängslen if u know what I mean?!
Skicka gärna nån länk på en fräsh jacka de behöver inte passa i färgerna har redan rosa cartel och en bananabräda kommer bli fulast i alperna i vinter

Tillbaka
Topp