Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja! Är sugen på att åka! Åker ni fr Sverige direkt till Gulmarg, eller kommer ni fr annat håll? Vad fick ni pröjsa, flyg, boende? Har ni bokat boende?pasen sa:Woho, biljetter bokade och jag plus en polare blir där 1 feb - 2 mars.
Någon mer som ska ner i vinter?
Tja!clay sa:Tja! Är sugen på att åka! Åker ni fr Sverige direkt till Gulmarg, eller kommer ni fr annat håll? Vad fick ni pröjsa, flyg, boende? Har ni bokat boende?pasen sa:Woho, biljetter bokade och jag plus en polare blir där 1 feb - 2 mars.
Någon mer som ska ner i vinter?
Är som sagt sugen men vill helst inte åka själv, med tanke på lavinrisk etc. Alltid bra att åka flera vid offpist...
Hade varken tänkt att kriga eller demonstrera när jag är där...LawndartGustav sa:ingen som är orolig för att folk har dött hit o dit i srinagar o kashmir senaste månaden? ganska mkt demonstrationer o kravaller just nu för första ggn på 5år
Hallå, vi blir 4st svenskar som kommer att vara där under hela Februari månad, mailade lite med dem och de har redan två meter vid mellanstationen, kommer bli riktigt nicefml sa:tänkte bara kolla om någon är där nere nu eller om någon ska åka ner snart.
Vore gott med lite live uppdatering om hur läget är där nere, allt från hur mycket snö och hur mycket folk som börjat köra på berget och ifall det börjar bli fullt på boende fronten. Även hur det politiska läget är med pakistan och etc. Vågar man fortfarande åka dit?
ses i snön kanske
/fml