Gult skidställ

Gult skidställ
okej, jag har försökt hitta oakley ställ men jag har inte hittat nåt för det är väl mest "deras" åkare som har ställ ? eller...

tror du dom kmr finnas på oakley.com?
tack för svar :)

Gult skidställ
Dom kommer väl till butiker som har oakley kläder, typ www.junkyard.se, www.steepstore.se, www.boardstore.se, men om du är fundersam på hur det ser ut har jag för mig att dumont använde det i x-games i år

Gult skidställ
klart dom lär finnas på oakleys hemsida, annars vore det konstigt. annars finns det säkert en del andra märken som har gula uppsättningar också..burton har en jävla massa vet jag.

Gult skidställ
jo burton har ju ett par, du kan höra med Rillee_w här på freeride, jag vet att han har en gul burton jacka iaf, men det finns säkert matchande brallor också ;)

Peace.

Gult skidställ
orage har lite gult i år, ett par fräscha brallor bl.a.
sweet har ett par vassa gula brallor, och en fräsch gulbrun jacka även i år.

Gult skidställ
Flera av Oakleys byxor och jackor kommer i färgen Blazing Yellow, släpps i oktober eller så... Oakley.com uppdateras någon gång nu i augusti, har hört den 16:e men vet ej säkert.

Gult skidställ
MattiasSteady sa:
klart dom lär finnas på oakleys hemsida, annars vore det konstigt. annars finns det säkert en del andra märken som har gula uppsättningar också..burton har en jävla massa vet jag.
nej det är inte klart. oakley brukar endast lägga upp ett fåtal färgval på hemsidan.

Gult skidställ
extrem har en gul jacka å ett par gula brallor till nästa år!

jackan heter: Gonzo
byxorna heter: Strike

kolla dom när deras sida updateras.. dom är fressshh som fan

www.extrem.se

Gult skidställ
gillar beskrivningen på strike :P No more Gällivarehäng, det är allvarligt känt över hela världen och det gör det lite roligt att vara från Gällivare ;)

Gult skidställ
Burton har ett gult ställ !

burton ak cargo snowboard pant
burton ak cargo snowboard jacket,

.. färgen heter lime nånting . !

hare !

Gult skidställ
nu har jag hört lite rykten om att Rillee_w tänker sälja sin jacka, som är gul, då är det bara byxor som saknas :P eller jag tror han kommer sälja sina byxor då också, men dom är svarta :P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp