Gymnasie intagning !

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

henning2

Aktiv medlem
Gymnasie intagning !
Tjenare !!!

Jag fick mitt gymnasie intagnings sak idag, och jag är 4:e reserv för att komma in på det jag vill.

Är det stor chans att jag kommer in ?

/ christian

Gymnasie intagning !
haha nej.. om inte 4 pers hoppar av..

men du kan ju fortsätta hoppa! jag hoppas åt dig annars!
men dethär är väl endå ett skidforum?

Gymnasie intagning !
Det bror ju på vilken linje du söker till. Min kusin va 6 reserv och hon kom in fast det va på häst/natur linjen

Gymnasie intagning !
jag var 3e reserv o jag kom in. o sen kom det in fler efter mig. det kan i o för sig bero på att det var äckligt höga krav i klassen o att många insåg att det var för jobbigt för dom. lata jävlar.

Gymnasie intagning !
Reserv för att komma in på media?? Media tog in alla sökande när jag gick i gymnasiet. Gick det inte själv men känner många flumgubbar som hade skitbetyg som gick media...No offence jag är nu idag jätteintresserad av media, foto mm :D

Gymnasie intagning !
chansen finns där, många som har ett program som första val byter ibland till t.ex sitt andra val. Om då 4stycken tar andravalet så kommer du ju in.

Gymnasie intagning !
Jag hadde 190 påäng då det är inte flumgubbar som kommer in enligt mig, men media på vigrinska kom jag in på och intagnings påängen där var 125 påäng.

Då kan det finnas flumgubbar där !

Gymnasie intagning !
Beror ju på vart man går och hur stor staden och vilka resurser som finns. Men som 4:e reserv har du alla chanser! Jag gissar på att du kommer in!

Gymnasie intagning !
henning2 sa:
Tjenare !!!

Jag fick mitt gymnasie intagnings sak idag, och jag är 4:e reserv för att komma in på det jag vill.

Är det stor chans att jag kommer in ?

/ christian
Komma in o komma in? Trodde det hela handlade om att komma ut. Så vart har alla rebeller som skiter i skolan o åker skidor/bräda tagit vägen?
Njut ni era stackare själv ska jag göra en säsong till med minst 120 åkdagar.
Kalle

Gymnasie intagning !
i Hofors är det grymt låga intagningspoäng på alla linjer bara för att det bor så lite folk.
Jag går natur och hade 275 poäng när jag gick ut nian och intagningspoängen på NV var 160.

Senast ändrad:
Gymnasie intagning !
henning2 sa:
Jag hadde 190 påäng då det är inte flumgubbar som kommer in enligt mig, men media på vigrinska kom jag in på och intagnings påängen där var 125 påäng.

Med den kvalitén på ditt skrivande skulle du kanske satsa på ytterligare en vända på lågstadiet innan gymnasiet.

Gymnasie intagning !
Frealsare sa:
henning2 sa:

Med den kvalitén på ditt skrivande skulle du kanske satsa på ytterligare en vända på lågstadiet innan gymnasiet.
Jag hadde vg i svenska så jag klarar mig ! (Y)

Gymnasie intagning !
nu när man ändå snackar gymnasie här på freeride.. så skulle de va kul å se vilka linjer alla här på freeride ska gå/går/har gått?

själv ska jag börja 3:dje (och sista) året på Natur..

Gymnasie intagning !
Det finns redan en tråd om vad alla går/har gått, försök hålla er till hennings dilemma...

Gymnasie intagning !
jag hade 320 poäng nu går jag individuella programmet på vingagymnasiet.

Gymnasie intagning !
vi hade 65 för att komma in på elprogrammet men detta året är det typ 220 eller nått.
så dom nya ettorna lär väl bli den grymmasdte nånsin. men å andra sidan har våra lärare sagt att dom inte haft en sämmre klass än min på 25 år så dom blir väl nöjda vad dom än får.

Senast ändrad:
Gymnasie intagning !
asså hemsideskiten funkar inte för mig så jag kan inte se ifall jag kom in, står ett fell har uppstått varje gång jag trycker på min ansökan...

Gymnasie intagning !
henning2 sa:
Frealsare sa:
henning2 sa:

Jag hadde vg i svenska så jag klarar mig ! (Y)
Hur fan lyckades du fixa det?
Fuskade? Sög av läraren? Läraren var blind?
Vart fan är skolsystemet på väg? Kan man inte ens stava till "hade" när man lämnar grundskolan och ändå lyckas skrapa ihop till ett g är det något fel.

Gymnasie intagning !
Men du menar att ett stavfel på freeride ska skära av ens behörighet till gymnasiet, eller hur menar du?

Gymnasie intagning !
jag gick media ett år o när jag sökte var 65 de lägsta i intagniningspoängen.. jag hoppade av

Gymnasie intagning !
Tror nog du kommer in, min kusin va sjunde reserv på fordon, han kom in.. men blev tyvärr kickad för misshandel å fyllekörningXD haha:P

jajja hoppas du kommer in iaf:P själv ska man gå IV:P

Gymnasie intagning !
det är nog inte sån stor chans att du kommer in!!!

hoppas inte för mycket!

Senast ändrad:
Gymnasie intagning !
typ ganska många lama människor går media så ett par stycken kanske hoppar av efter nån vecka. så brukar de bli i mina hemtrakter iaf :P

Gymnasie intagning !
Tyvärr! inte så stor chans,
men om det är ett kunskapskrävande program som t.ex teknik eller natur, så är de högre chans. Där brukar några(många) hoppa av i början ibland.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp