Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Komma in o komma in? Trodde det hela handlade om att komma ut. Så vart har alla rebeller som skiter i skolan o åker skidor/bräda tagit vägen?henning2 sa:Tjenare !!!
Jag fick mitt gymnasie intagnings sak idag, och jag är 4:e reserv för att komma in på det jag vill.
Är det stor chans att jag kommer in ?
/ christian
Med den kvalitén på ditt skrivande skulle du kanske satsa på ytterligare en vända på lågstadiet innan gymnasiet.henning2 sa:Jag hadde 190 påäng då det är inte flumgubbar som kommer in enligt mig, men media på vigrinska kom jag in på och intagnings påängen där var 125 påäng.
Då kan det finnas flumgubbar där !
Jag hadde vg i svenska så jag klarar mig ! (Y)Frealsare sa:Med den kvalitén på ditt skrivande skulle du kanske satsa på ytterligare en vända på lågstadiet innan gymnasiet.henning2 sa:Jag hadde 190 påäng då det är inte flumgubbar som kommer in enligt mig, men media på vigrinska kom jag in på och intagnings påängen där var 125 påäng.
Hur fan lyckades du fixa det?henning2 sa:Jag hadde vg i svenska så jag klarar mig ! (Y)Frealsare sa:Med den kvalitén på ditt skrivande skulle du kanske satsa på ytterligare en vända på lågstadiet innan gymnasiet.henning2 sa:Jag hadde 190 påäng då det är inte flumgubbar som kommer in enligt mig, men media på vigrinska kom jag in på och intagnings påängen där var 125 påäng.