Gymnasieintagning - hur gick det?

• Trådstartare Trådstartare R-R
  • Start datum Start datum
R

R-R

Guest
TJENIS freeride!
Eller, den här tråden riktar sig mest till de som är 93:or(eller andra som ska börjag gymnasiet i höst).
Frågan lyder: Är ni nöjda med vad ni kom in på, tycker ni att ni kom in på rätt skola?

osvosv

MVH R-R

Senast ändrad:
Kom inte in på Fordon som första val.
Men jag kom in på andra valet...Skog/jakt... ^^^^^:D:D:D

kom in på samhälle neu - näringsintegrerad ekonomi utbildning, men funderar på att byta till Sam-it

Samhälle/Ekonomi/Kommunikation på Sjödalsgymnasiet. Förstahandsval, många poäng tillgodo, jag är mycket nöjd. :)

nåå jag har bara fått veta här hemma, och enligt NSD ska jag tydligen gå media i luleå också, men inväntar fler svar :)

Specialutformat program med inriktining på Samhälle/Ekonomi/Kommunikation på Sjödalsgymnasiet. Förstahandsval, många poäng tillgodo, jag är mycket nöjd. :)

Kom in på spectrum friluftsliv och ledarskap som var mitt förstahandsval, 60 p tillgodo så jag är nöjd. Sen kommer jag troligen att ha en assoft klass så hoppas det blir kul! :)

nillen sa:
JesperEngstrom sa:
v-larsson sa:
Grattis! Du har just gjort tidernas sämsta gymnasieval.
ärdu pantad ?, el är ju hur bra som helst.
är du det? :O det är det absolut svåraste programet att läsa vidare från om du inte tänkt jobba som elektiriker hela livet..
är det ens ett program? är det inte typ lärlingsplats eller nått? skitsamma jag hAR inte koll... själv kom jag in på marina läroverket... med MåÅÅÅåånga poäng till godo...

R-R sa:
nillen sa:
JesperEngstrom sa:
ärdu pantad ?, el är ju hur bra som helst.
är du det? :O det är det absolut svåraste programet att läsa vidare från om du inte tänkt jobba som elektiriker hela livet..
är det ens ett program? är det inte typ lärlingsplats eller nått? skitsamma jag hAR inte koll... själv kom jag in på marina läroverket... med MåÅÅÅåånga poäng till godo...
Jag må vara pantad men jag har gått ut elprogrammet och jag tycker det suger sjukt hårt. Att det är omöjligt att söka vidare ifrån är väl inte riktigt sant. Dock är ämnena så otroligt tråkiga att an inte orkar lägga ner någon energi och få bra betyg i det. Sen måste du jobba ett år med skitlön som höjs i halvårsperioder. Sen efter 3 år så har du 30k i månaden vilket ändå är okej. Men man drar bara till norge sen ist så har du 60k nok i månaden så man överlever.

Aspebo sa:
nåå jag har bara fått veta här hemma, och enligt NSD ska jag tydligen gå media i luleå också, men inväntar fler svar :)
jaa nu har ju då alla svar kommit

kom in på vinterakron i åre,
kom in i vännäs,
kom in i luleå
och kom in hemma,

nu är det panik på g med andra ord :)

Tillbaka
Topp