Häftiga slogans att trycka på T-Shirts

jeffa

Ny medlem
Skriv in ditt förslag på en bra slogan så röstar vi fram den bästa. När vi har en vinnare så tjatar vi på Åka Skidor tills dom går med på att trycka den i massupplaga.

Den gammla klassikern "åk ni så väntar jag där nere" känns väl lite förlegad? Vem var det som kom på den förresten???

Mitt bidrag blir i alla fall:

"I´m Mr Ski.... Who the fuck are you?"

Eller inte....

Mvh
Jeffa

Senast ändrad:
eller så gör ni det mycket enklare för er och går in på www.tagville.se och trycker era tshirts istället för att försöka övertala åka skidor

skulle vilja ha en tröja med texten,,, "jag har sett hela 2girls1cup utan att spy"

Martiiin sa:
jeffa4everYEAH sa:
Gudrunnator sa:
Åk ni så väntar jag där nere finns ju redan. :)
Ehhhhh??????? What?????
Jo, Mrski0505 sa "Åk ni först så väntar jag där nere" när han guidade någon/några sedan har dem som blev guidade typ börjat trycka tröjjor med det? :S så har jag uppfattat det iaf.
Jaha.... Var det så det va. Men hur kommer det sig att Åka Skidor har tröjor med det trycket om det var MR Ski som kom på det? Fattar inte! Då borde ju MR Ski få kickback på varje såld tröja.

Eller????

Jeffa

Det var Åka Skidor (eventuellt någon på redaktionen) 72-åriga Mrski guidade när han sa det :) Jo tycker också han borde fått lite kickbak, men han har iallafall fått erbjudande om en gratis "åk ni först, så väntar jag där nere" tröja!

Ska komma på något bra citat jag vill ha...

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp