Haglöfs Alto byxor- Var hittar jag dem billigt?

Hej
Jag har fått hakning på haglöfs Alto byxor. Jag vill verkligen ha ett par men vill inte betala 3000 spänn. Är det någon som vet var de finns billigt? Outleten i Haparanda har inga.

Hälsning

Tyvärr så har de ett pris för ett syfte, de är värda det (i alla fall enligt företaget)
Så du får nog glatt betala för dem, som sagt det finns en anledning varför de kostar så mycket som de gör, om du inte har råd med dem så kanske du ska titta på andra brallor? För till utsidan så ser de ut som vilka svarta andra brallor som helst förutom att Haglöfs brallorna har goretex i sig.

Senast ändrad:
Vissa märken vill inte finnas på en outlet.Dit hör Haglöfs
Sent på säsongen kan du om du har tur hitta dem på rea i någon butik som säljer dem.
Haglöfs tillhör inte den kategorin märken som behöver dra ner byxorna och sälja till outletter för reapriser

Senast ändrad:
Haglöfs kör outlet försäljning i deras showroom på Sweden Fashion House i Mölndal, göteborg, någon gån om året.

Jag pratade med en lokal ÅF för haglöfs. Jag berättade vad jag skulle göra (då var det en resa till Killimanjaro) och frågade om dom kunde sponsra mig. Dom hade såklart ingen budget för det, så jag sa att ok, men om vi gör så här, jag köper allt jag behöver hos er, men till ert inköpspris. Då har ni sponsrat mig, och det har inte kostaat er ett öre.
Det fungerade såklart, och vips hade jag 60%rabatt på allt i haglöfs sortiment.
Japp, påslaget är så stort! Även när det reas ut till halva priset gör dom vinst...

Tillbaka
Topp