Handla i Fernie?

Molnet

Ny medlem
Handla i Fernie?
Funderar på detta, hur välsorterad snowboardbutik hittar man i Fernie? har tänkt mig att köpa nya bindningar, Burton Custom är det väl tänkt, och ett par nya goggle, electric eller Anon, hittar man det i Fernie eller ska jag köpa innan för att vara säkerr på att få det jag vil ha?

Handla i Fernie?
Du tar en sväng förbi the Source eller Mission i Calgary på väg till Fernie, där hittar du allt du behöver... även om det kan finnas även i Fernie.

Handla i Fernie?
Det finns en grymt bra tjänst som heter google. Där kan man söka efter information. Tillexempel kan man söka efter "Fernie Snowboard Shop" (kan clicka på länken som finns längst ner i detta inlägg).

Första träffen leder till en sida som heter www.fernie.com och dess snowboard sektion. Där finns det i sin tur en länk till en affär som heter Boardstiff. Det finns säkert en email adress på den sidan som man kan maila och kolla vad dom kommer att ha i sitt sortiment nästa år.

Sen kan man även söka på detta forumet på just shopping och fernie. Då får man reda på att det finns en affär som heter edge of the world. Den kan i sin tur söka efter på google och om man hittar den så kan man maila dom.

http://www.google.com/search?hl=sv&q=Fernie+Snowboard+shop&lr=

Tex

Handla i Fernie?
You should order them from the States and have them sent to Fernie. With the US dollar valued less the the CAD now stuff in the US is super cheap. You might have to pay a little for customs and taxes, but it may still come out cheaper then buying in Fernie.

Sorry for the response in English, I can read Swedish pretty well but find it very tough to write it.

Handla i Fernie?
You could also drive down to Whtiefish, Montana, about 1.5 hours south of Fernie and check out Stumptown Snownboards.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp