Handla i Göteborg

radioleg

Ny medlem
Handla i Göteborg
Ska vara i Göteborg nu på lördag och tänkte passa på att köpa nya snowboardbyxor och ev boots. Vilka affärer bör jag inte missa?

Handla i Göteborg
affärer som finns är ju udens sport, hollywood, skistore och sen har du ju stadium på olika ställen i gbg, kolla på hemsidorna så kanske du hittar ngt!

Handla i Göteborg
Udens och skistore har ju inte överdrivet mycket snowboard prylar, kolla Stadium XXL i sisjön alt hollywood och concretestore. De två sistnämna är troligtvist de bästa...

Handla i Göteborg
GÅ INTE TILL STADIUM!!

Hollywood och concrete, glöm ej att concrete har två butiker i staden (olika saker i butik)

Handla i Göteborg
GÅ INTE TILL STADIUM!!

Hollywood och concrete, glöm ej att concrete har två butiker i staden (olika saker i butik)

Handla i Göteborg
Får väl ta chansen och välkomna dig till vår underbara stad!

stadium xxl i sisjön är lite väl off för en besökare. Concrete och Hollywood som sagt är det som gäller, de har även stört shöön rea just nu så pass på.

Handla i Göteborg
XXL har la mycket grejer och från tidigare år också, som det då är rea på. Men säger som Twelvee sa att det är lite väll off, blir bökigt att ta sig ditt utan bil.

Så som så många andra sagt så är det väll concrete och Hollywood som gäller, även kanske t12(tror det heters så) i 5An. Dem har la inte allt för stort utbud heller men men.

Handla i Göteborg
Skistore defenetift om funktions kläder är viktigt. Här finns bla. Sweet är snyggt & funktion. Flera norska kläder representerade.
Concrete är bra gällande hårdvara och snygga kläder (funktion?)
Udens funkar för de flesta, gillar inte själv den butikens utbud.
Hollywood har jag dålig erfarenhet(er) ifrån.(gällande hårdvara). No more!

Köper själv from nu endast på Skistore som har bra personal & bra erfarenheter pga. duktiga skidåkare i ägarstruktur. Concrete har bra utbud på Burton.

Handla i Göteborg
Tack för alla svar.

Jag är särskilt intresserad av ett stort utbud av INTE-Burton. Salomonboots (F20 och F22 heter de väl) vore kul att testa. Samt Volcom Tone pants.

Senast ändrad:
Handla i Göteborg
Finns även en viss Sportextreme Action Sport Stores på vasag. 7, har bara varit där en gång så jag vet inte mycket mer än så.

Handla i Göteborg
Hittade precis Volcom Tone pants Sky Blue i medium på hollywood.se och slog till. Ljusblått känns väl sådär, men en kvalitetsbyxa för 1200kr känns bättre. Men jag ser fortfarande fram emot att glida runt i Gbg och titta efter handskar och boots på lördag.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp