Handtag till BMX

Jkvarnstrom

Ny medlem
Handtag till BMX
Tjenare!
Skulle vilja höra om ni har någon erfarenhet av sköna BMXhandtag som inte sliter ut sej allt för fort. :P
Berätta gärna var dem finns också! :D

Senast ändrad:
Handtag till BMX
Edwin handtagen går ju åt som tårta på ett barnkalas, iaf för mig. Jag skulle köra lizard skinz ja. Lock on handtag for the win. Eller ska dom vara lätta också??

Handtag till BMX
pe_brogge sa:
Edwin handtagen går ju åt som tårta på ett barnkalas, iaf för mig. Jag skulle köra lizard skinz ja. Lock on handtag for the win. Eller ska dom vara lätta också??
Vikten spelar inte så stor roll. :P
Men jag har haft lizardskinz lock on precis och dom började glappa efter bara några veckor så ja ska BMX handtag istället. :D

Tack för alla tips :D

Senast ändrad:
Handtag till BMX
Lockons är inget du ska ha på en bmx iaf, livsfarligt.
Edwins går åt fort som sagt men vissa älskar dom så kanske.

Jag kör med Odi longnecks och kommer nog aldrig byta handtag.
Så enormt sköna, tror jag kört på dom i 1,5år lr mer och nu börjar dom först bli lite nötta men inget jag stör mig på.

Handtag till BMX
Tack för alla tips! Gött att höra att så många bryr sej :D
Jag kör MTB det är bara att ja nyss haft Lock on så ja ville köra me BMXhandtag nu. :P

Senast ändrad:
Handtag till BMX
Jag kör på ett par fit handtag som jag köpt ifrån albes. Har haft dom i över ett år och de har inte slitits ut nånting men dem är ändå ganska mjuka.

Handtag till BMX
Många säger att delarosa slits... nja hade ett par från mars till sommaren därpå alltså mer än ett år. Sedan vare dags att sälja hojjen då blev det nya delarosa handtag hel nöjd med dom. Ananrs är ruben att föredra.

Handtag till BMX
Delarosa är jävligt sköna! Tyvärr håller dom inte mer än ett par månader... men det är de värt!
Kan annars rekommendera Odi Longneck som håller skjuuuukt länge!

Tillbaka
Topp