Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Några polare har tänkt dra ner till Argentiere v7 med UCPA, låter jäkligt gött, problemet är bara att de är skidåkare hela bunten. Själv är man ju snowboardåkare, någon som är sugen på att hänga på så man får lite snowboardsällskap?