Hans Olsson i svår krasch i Val d'Isere

Herregud, han svimmade ju! Ingen vid medvetande kan glida sådär länge på ansiktet... Det där var riktigt läskigt att se, ingen styrsel alls i kroppen...

fyy fan, det såg ut att vara en bra jävla smäll mot bakhuvudet. sen glida på is med ansiktet ner är väl inte det roligaste häller.

Japp, det såg RIKTIGT läskigt ut, usch. Han var knappast med i matchen när han kanade ner i staketen...
En väckarklocka för att använda hjälm?

Senast ändrad:
Dr_Snow sa:
Japp, det såg RIKTIGT läskigt ut, usch. Han var knappast med i matchen när han kanade ner i staketen...
En väckarklocka för att använda hjälm?
det är väl upp till var och en om man vill ha hjälm, kolla han den galna fransmannen pierre. droppa 80 meter utan hjälm och landade på huvudet med.

men visst, hjälm är att rekomendera.

prickar ganska fint mitt igenom den andra porten =)

Kanske inte bara en väckarklocka att änvända hjälm utan även att fundera lite på vilka hjälm man har. Det utvecklingsarbete som POC (www.pocski.com) gör på hjälmsidan är nog helt rätt tänkt (vet inte vad Hans hade för hjälm dock).

Hur som helst såg det läskigt ut. Hoppas Hans kommer tillbaka snabbt.

HitMe

Fyfan. Inte roligt alls. Ett litet felskär och man är slut, men det är ju så det funkar!

det där såg läskigt ut. inte minst för att han förlorade medvetandet. inget att skoja om.
inget vm för hans olsson??

Han klarade sig med en hjärnskakning eller något sånt stod det på aftonbladet när jag läste som hastigast...

hans-STOR.jpg

fy fan, ser inte gott ut!
citat ifrån aftonbladet: "Det ser värre ut än vad det är"

Fan fan fan... Det lilla man ser ser ruggigt otäckt ut. Jag förstår att han har halsduken på.

Återigen, jag hoppas att han blir fullt återställd och det snabbt!

hmmm undrar hur det ser ut under tröjan han har för ansiktet?
kanske för äckligt att visa:O

jeppenator sa:
BigAir sa:
Jaha, klockade det först nu att det var Jon´s bror..
Jag hajjade igår.. haha... kunde inte nån skrivit de först då;) SNÖDOKTORN.. ajabajja.. hoppas det inte upprepas
Jag tyckte inte det var viktigt i sammanhanget, Hans behöver inte brorsan för att göra sig ett namn i käppdunkarvärlden.

Snacka om vilja! Inte långt kvar till VM och han vill starta, även efter en sån smäll. Go for it!

Tillbaka
Topp