Har 3platser i Chamonix

Ludish

Ny medlem
Har 3platser i Chamonix
Jag ska i väg och sässonga i Cham. Jag har hittat en lägenhet i närheten av South Bar. i lägenheten finns de 4 platser var av en är bokad av mig då jag åker ensam! hör av er om ni vill hänga på!

Har 3platser i Chamonix
Ludish sa:
Jag ska i väg och sässonga i Cham. Jag har hittat en lägenhet i närheten av South Bar. i lägenheten finns de 4 platser var av en är bokad av mig då jag åker ensam! hör av er om ni vill hänga på!
tjena tjena, jag e lite små sugen!! vilka månader å hur mycket kostar den, de e ju perfekt läge!!
emelie

Har 3platser i Chamonix
tjena, håller också på att kolla på boende i cham nu. Vad har du fått för pris om man räknar per månad? Tack

Har 3platser i Chamonix
Hmmm det låter ju faktiskt lite intressant måste jag säga, vad blir det för pris om de fortfarande finns plats kvar de vill säga

Har 3platser i Chamonix
Hej hej.

Tankte komma ner i mitten av Dec och stanna sasongen ut. Finns det fortfarande en plats ar jag tok intresserad.

Har 3platser i Chamonix
Hallå! Det är personer som har hoppat av... så jag behöver två till för att fylla lägenheten... helst en kille och en tjej...

Har 3platser i Chamonix
Hejsan!

Jag är också sugen... Skall vara nere i alperna från början av december till mitten på januari... Finns det plats så vore det great!

Tillbaka
Topp