tjena tjena, jag e lite små sugen!! vilka månader å hur mycket kostar den, de e ju perfekt läge!!Ludish sa:Jag ska i väg och sässonga i Cham. Jag har hittat en lägenhet i närheten av South Bar. i lägenheten finns de 4 platser var av en är bokad av mig då jag åker ensam! hör av er om ni vill hänga på!