har boende i St.Anton (st.jacob) säsong 08/09

MrCarlson

Medlem
Hej!

jag och en polare har nu fixat boende i st.jacob för säsongen 08/09.
boendet är för 5 personer, två dubbelrum och ett enkelrum samt kök och vardagsrum i samma rum. det är 25-30 minuters promenad till centrum på fyllan, alla andra tider går det buss =P
hyran ligger på 12000€ för hela säsongen, 1 december - 30 april, vilket ger en månadskostnad på 480€/person.
köket är fullt utrustat och i källaren finns tvättmaskin och torktumlare.

om oss
vi är två 20-åriga killar från Lund som gör vår andra säsong i St.Anton.
skidor åker vi mestadels utanför de markerade områdena och vi ger oss gärna iväg på dagsturer för att hitta den bästa åkningen.
festar gör vi och det finns inget bättre än att avsluta en bra skiddag med en riktig röjarkväll på KK och Funky =)

tre personer behövs för att fylla boendet, låter det intressant så hör av dig/er här på freeride eller maila mattias_carlson_@hotmail.com

snowbladesåkare undanbedes!!

//Mattias

haha, det där låter precis som vårat hak från förra säsongen, är det grabenbachhof på st.jacober dorfstrasse 148 mån tro.. Otroligt trevligt boende i så fall...Somna inte i snödrivorna på väg hem bara.. Är det samma hus så hör gärna av er med lite frågor..

Ha det!

tjo e två killar som söker bonde 22 och 21 finns det plats.

min adress är foksod@hotmail.com

Tja. Vi är 2-3 personer som troligtvis ska till St:anton under denna säsong. Vi har fortfarnade inte bestämt oss till hundra procent på grund av boende och jobb brist där nere men om ni har boende så är det ett problem som är löst.
Vi tänkte åka nere i januari och stanna till mars-april.

Kan väll höras mer om hur det ligger till.
Hare bra
Mvh
Andreas

Senast ändrad:
Hej vi är två bröder från göteborg som ska ner 3 veckor från annandag jul och frammåt, funkar även med två veckor. Om ni behöver någon som kan bo där denna perioden så hör gärna av er till martin_cafu@hotmail.com.

Goda ref. från tidigare säsonger i frankrike. Inga problem med tillägg i hyran för kort vistelse.
//Martin Brandt

Tja låter interessant jag är kille på 20 från gbg som åker ner redan den 15e november men har fortfarande inget boende så letar för fullt. om det finns en plats kvar så kan jag alltid försöka kvarta på en polares soffa där nere tills ni kommer lr hotell. men hör av dig om det fortfarande finns en plats kvar.
Oscar

Hej Mattias,
Jag letar också boende i St:Anton.
Har svarat på några andra trådar här men ingen som hört av sig än så länge så letar vidare.

Jag är intresserade av att dela med er, kan även tänka mig att betala en högre hyra om de blir färre som bor / tillång till enkel rum.

Prövar maila dig samt subscribar på den här tråden (Bor i Malmö, och samåker gärna ned när som under December/Jan)

Hörs

Senast ändrad:
vi är två sköna 19åriga tjejej från göteborg som är intresserade, om det fortfarande finns platser kvar!!!! :)

Tjabba. Finns det en bädd över för en snart desperat 19årig göteborgare, så är jag jävligt intresserad. Är nere 7 jan och tänker stanna till slutet av april. Åker inte snowblades!

Tjena när finns boendet tillgängligt? Jag är en kille på 19 år som är sjukt sugen på att dra ner till st anton nu när som helst för att söka jobb och då kunna stanna sesongen ut. Jag har 2 polare som åker ner 17:e dec och som har boende dom 2 första veckorna men det har inte jag. hade vart grymt att det finns plats kvar!
Åker bräda och gillar att festa :) hade bra!

Mvh anton

Tillbaka
Topp