Har boende i Zell men fullt!

Wesstrom

Ny medlem
Tjaba!

Jag söker en skön kille/tjej att dela boende med denna säsongen i Zell am See. Lägenheten är på 42kvm med dusch, kök, badrum, tv, vardagsrum, tvättmaskin. Hyran kommer ligga på 300 euro per månad. Det tar ungefär 10-15 min att gå ner till centrala Zell. Om det är någon som är inresserad så hör av dig så fort som möjligt så vi kan bestämma datum vi åker ner så jag kan meddela snubben som har lägenheten det.

Hare najs!

Senast ändrad:
hej
är lite taggad på zell am see. hur kommer det sig att du valde just den orten? Har letat lite boende, men tyvärr inge napp

Tja!

Jag har några kompisar som ska ner till Zell. Dom var där förra säsongen också och då åkte jag ner och hälsade på och kom på att jag också ville dit och göra en säsong. Boende har jag mer eller mindre fixat. En lägenhet för två med kök, dusch, badrum och Tv. Men jag är som sagt ensam på en och det krävs två så om du vill till Zell så är ju boendet fixat. Måste bara höra av mig till snubben om datum som jag/vi kommer ner och när vi åker hem. Låter det som något som skulle kunna vara intressant?

Senast ändrad:
therese87 sa:
Han som pratar engelska hellre än bra ;)
Haha. Man får all svar från honom på tyska så det är ju ganska jobbigt. Om han fattar vad man skriver på engelska kan han väl lika gärna bara svara på halvtaskig engelska så att man fattar vad han menar

300euro i månaden är ju som hittat. Måste väl vara bättre att bo själv?? Själv betalar jag 370euro men de är klart jag bor vid busshållplatsen. Välkommen till zell am see. Ses på Diele bar.

Tillbaka
Topp