Har du säsongsarbetat? Vill du ställa upp på intervju?

heyellen

Ny medlem
Hej alla skidtokiga!

Vi är tre studenter från Örebro Universitet som ska skriva uppsats om säsongsarbete och säsongsanställningar.
Därför söker vi just DIG som har säsongat, och som vill dela med dig av dina erfaranheter!

Kan du tänka dig att ställa upp på en intervju? Vore till stor hjälp för vårt uppsatsskrivande!

En trevlig samtalsstund utlovas :)

/ Ellen, Henrik, Katja

Ja, varför inte! Fast jag har inte jobbat i nordiska fjällen pm det nu gör någon skillnad

Jovars, jag kan ställa upp. Ska sitta på en buss större delen av dagen imorgon och kommer finnas tillgänglig på skype eller telefon.

Jag kan också ställa upp iaf ni behöver fler personer ni vill intervjua.

Senast ändrad:
Jag kan vara med, prata kan ju vara kul! Bor i Örebro om ni skräms av skype!

Vad är er problemformulering?

Kan tänka mig att ställa upp.

Kan också hjälpa till :) har varit skidlärare i Kanada och Norge om det spelar någon roll. Och jobbat sommarsäsong med, på surfcamp och nöjespark

Hej allihopa!

Vi studerar relationen mellan arbetsgivare och säsongsanställda och är därför ute efter era upplevelser av er tid som säsongsanställda. Vi söker i första hand er som säsongat i norden och i huvudsak åt SkiStar men känner ni att ni har andra äventyrliga erfarenheter är det varmt välkommet! Intervjuerna kommer ske under vecka 50 via telefon om ni inte bor i närheten av Örebro, gör ni det kan vi boka ett konferensrum för intervju och så bjuder vi på kaffe!

Om ni är intresserade kan ni skicka ett kortfattat mail, där ni beskriver var ni arbetat och era huvudsakliga arbetsuppgifter under er tid som säsongare, till henrik.callmar@gmail.com så återkommer vi med mer information.

// Henrik

Tillbaka
Topp