Har en gul Nort Face Jacka!

kimbadar

Medlem
Hej Hej skulle behöva ha lite hjälp. Har en gul North Face Jacka som jag redan nämt tidigare, Svart hjälm och svarta pjöxor. Skulle vilja ha lite hjälp angående passande täckbyxor till denna utrustning. Har redan ett par svarta täckbyxor men skulle vilja ha en annan färg som passar till detta, *SNÄLLA HJÄLP MIG* // Mojo

grått? blått? alla tycker ju olika.. röda täckisar kanske inte är att rekomendera annars finns det ju en massa som passar..

Okej, tack för den lilla hjälpen än så länge, grått har jag funderat på länge, eller skulle rättare sagt köpa ett par gråa North Face braller, men va FAAN var det då!.. Jooo BARA DAMSTORLEKAR!.. Alltså brudbraller.. Faaan!!!

Svar till Signelinho, Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, har faktiskt inte tänkt på att det står så, och har faktsikt inte skrivit det själv!.. Och det som har med det att göra är förstås fruktansvärt!.. Ändrar det med en gång, TACK för att du sa det!..

gud va d här den nördigaste, fjolligaste tråden nånsn??? hmm ja tror nog det!!! va fan köp den färgen du gillar !!! idiotjävel

Är man osäker på ett färgval kan man alltid applicera grönt är skönt, gult är fult, blått är flott-metoden.

Det verkar som alla som skriver här verkar ha svårt att förstå!... Jag är alltså ute efter en färg på byxor, inget annat!!

Ljusgråa eller mörkgråa tror jag blir snyggast.

Gå in i paint och rita din jacka och ett par byxor. Sen är det bara att byta färg på brallorna och se vilken som passar bäst.

Min syster lurade med mig på färganalyskurs förra året och som freerider tänker man ju inte att man har så mycket att lära sig på en sådan kurs. Men faktiskt blev det en jättepositiv överraskning!
Det var verkligen mycket som man inte har tänkt på när det gäller färger och dessutom inte bara på berget utan även på jobbet och i hemmet. Rekommenderas varmt!

Tillbaka
Topp