R
rrens
Guest
har gått 1 månad och inte fått mitt paket än.
Köpte två jiberish hoods av Saucey ( NS ) och det har gått rysligt lång tid. Han säger att han har snackat med USPS ( som skickar paketet ) Och han fick svaret "yup! i got to them, and i asked them what was up.. they said they would have to investigate with customs and to come back on monday" Men på Måndagen så fick jag svaret "it wasnt the same person when i went so they had no clue what i was talking about... and i have to go to work soon so i cant check til after class tomorrow" "im really sorry i wish this wasnt happening"
Denna killer har BARA bra feedback, 30 stycken nästan. Han har hjälpt mig och allt men jag förstår inte, någon som fått samma problem?
Jag var med om något liknande tidigare i Sommar då jag skickade efter en t-shirt från Caliroots, det tog 3 veckor. Men nu har det gått 5 veckor.
Denna killer har BARA bra feedback, 30 stycken nästan. Han har hjälpt mig och allt men jag förstår inte, någon som fått samma problem?
Jag var med om något liknande tidigare i Sommar då jag skickade efter en t-shirt från Caliroots, det tog 3 veckor. Men nu har det gått 5 veckor.