Har Knas!!!

snej

Aktiv medlem
Har Knas!!!
Star just nu pa banken i lech utan boende!!
Om ngn vet ngnstanns att bo eller ngn som behöver ngn att dela rum med i lech eller st anton med omnejd vore d fint om ni hörde av er!!

Vi är just nu 2 pers.

Vet ngn annars om det finns ngt vandrarhem i stanton som inte kostar skjortan där man kan bo till d löser sig??

+46708759491
Matte och jens

Har Knas!!!
Detta är ju helt i klass med "Dippankortet" Lördag förmiddag i Lech utan någonstans att bo... och ni lägger in en begäran om hjälp på Freeride! Jag ska göra vad jag kan!

Uppenbart är ni inte twintppade med grenen vid knäna för då hade det ju bara varit att spana in ett par snygga brudar (gärna fotomodeller) och checka in. För brantåkare är det ju lite värre...

Jag har aldrig varit i Lech men vad jag förstår är orten lätt exklusiv, sannolikt finns en och annan elegant dam som behöver lite extra värme när päålsen åker av. Kan det vara något att jobba på?

Annars är väl den klassiska varianten jinovådka (70/70) tills behovet av tak över huvudet inte längre är så stort.

Ytterligare en variant som med fördel kombineras med ovan är den numera klassiska varianten som tillämpades av dagens medelålders brantåkare i Österrike på 70 och 80-talet. Sjung och skråla och antasta allt och alla som kommer i er väg. Snabbare än ni anar kommer ni att finna att ni har tak över huvudet... (och låst dörr).

Ni behöver inte tacka! / MM

Snödjup

Tillbaka
Topp