Har lägenhet i Whistler

• Trådstartare Trådstartare ege
  • Start datum Start datum

ege

Ny medlem
Har lägenhet i Whistler
Söker folk som vill dela boende. Jag letar boende i Whistler och finner enbart större lägenheter. Om ni är intresserade av att dela boende från den 1 februari 2005 och framåt hör av er!

Har lägenhet i Whistler
Hejsan...
Jag skulle vara sugen på att åka över...men vet inte så mkt om det, har du varit där innan?

Har lägenhet i Whistler
Nej, har aldrig varit där. Försöker hitta bostad, inte helt enkelt.. När hade du tänkt åka över?

Har lägenhet i Whistler
Tjena! jag o en polare calle ska oxå dra över till whistler i början av feb o sen stanna tills säsongens slut! vi vill gärna dela boende hör av dig!

Har lägenhet i Whistler
Jag kommer till whistler den 11 januari. och har inget boende.. men de visste du kanske redan?

Vi är 3 pers soom vill ha boende...

Har lägenhet i Whistler
Hej!
Ja ska till whistler, åker i januari men jag har boende första veckorna. Hade tänkt resa runt men nu har jag fått arbetsvisum och tänkte stanna i whistler. Antaglgen hela sesongen och skulle absolut behöva boende.

Har lägenhet i Whistler
Jag sitter i whistler nu och ar i skiten. Har inget boende fast och pengarna rasar ut fran kontot. Sa ring mig pa 604-902-3168 eller maila mig sa ar jag pa..
\micke

Har lägenhet i Whistler
Hejsan!

Jag o några polare kommer den 14 om en vecka. Har du boende o vill ha fler o dela med ar vi intresserade av allt. Vi tanker stanna sa lange som möjligt, i allafall till maj, hor av dig i sa fall.
Anna

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp