Har någon här på freeride en blå Saga Anomie jacka

jeppe97

Medlem
Ja som rubriken lyder har nån en saga Anomie jacka som vet om man kan stänga igen den där saken i röven och ungerfär hur lång srlk M är på en som är mellan 160 - 170.

jeppe97 sa:
Ja som rubriken lyder har nån en saga Anomie jacka som vet om man kan stänga igen den där saken i röven och ungerfär hur lång srlk M är på en som är mellan 160 - 170.
1. Ärligt talat så går det inte svara på hur lång en M är på en som är mellan 160-170 ... det är lixom 10cm vilket är större längdskillnad än mellan en M och en L ... Du kan ju kolla in sagas style & fit guide där dom lägger upp bilder på deras sponsrade åkare med olika storlekar på deras kläder sen står det hur långa dom är (i feet/tum)

2. Ja det går självklart att stänga ventilationsdragkedjan...

3. Nej saga har ingen store i EU och man måste beställa från deras sida. Skulle dom haft en i EU hade det fortfarande varit samma priser på ett ungefär (med tull och moms inräknat)

4. Varför skulle någon ha just en blå anomies för att kunna svara på dom där frågorna?! :S

Kolla outwear 11/12 tråden , där har jag en bild på min BLÅA Anomie i storlek L och jag är 178 ... så om du är 169 så kommer en M sitta likadant som min L då det skiljer 9cm på dessa två.

Jag har en saga vivid blue anomie jacka, ja man kan stänga den där bak, (den kanske är mer vid ryggen till mig), jag är 161 och har en M, och den är endå ganska stor! =)

Snödjup

Tillbaka
Topp