har någon varit i Schnalstal?

jakejit

Ny medlem
har någon varit i Schnalstal?
tjaba. undrar om någon varit i schnalstal i italien och har lust att kommentera stället. vore toppen!

tackar/jonas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp