Magnus-B Ny medlem 2003-09-20 Har nån åkt Dynastar Inuitiv 71 #1 Har någon åkte skidan Dynastar Inuitiv 71. Hur är den.... I vilka förhållanden passar den i??? Tack
A Astrospeed Guest 2003-11-27 Har nån åkt Dynastar Inuitiv 71 #2 Den e skit om du inte väger typ 50 kg. mjuk så inåt faan.. Glöm, tänk om eller provkör i alla fall först...
Den e skit om du inte väger typ 50 kg. mjuk så inåt faan.. Glöm, tänk om eller provkör i alla fall först...