Har ni ingen fantasi?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LANDING

Ny medlem
Har ni ingen fantasi?
hejj, jag var i kungsberget igår.
Tyckte det var sjukt mycket människor med Rip curl kläder !
Är dom verkligen såpass "snygga och billiga" så att alla behöver köpa dom?
Eller är det just för att det inte finns så mycket mer märken där uppe i gävle?
aja, jag tycker i vilket fall som helst att det vore tråkigt om alla åkte runt i samma kläder som en själv.
Vad tycker ni?

/ c

Senast ändrad:
Har ni ingen fantasi?
Kanske det var så att alla med ripcurlkläder bara råkade va där samtidigt?:P

Har ni ingen fantasi?
antagligen gör ripcurl snygga o sköna kläder d?? man åker ju i de man tycker e snyggt,skönt dom kanske har samma smak,

Har ni ingen fantasi?
ripcurl gör ganska billiga + HYFFSAT snygga kläder men dock saknar dom en del som hen riktig skidjacka ska ha! snö lås vid midjan + ärmar menmen som du säger jag personligen tycker dom har blivit allt för vanliga xD :p

Har ni ingen fantasi?
orka bry sig?,,, man åker i det man tycker e snyggt, själv älskar jag STUF å Techno PRO !

Har ni ingen fantasi?
ja fan orka bry sig man är vell där för att åka skidor å inte för att ha dyrare kläder en nån annan

Har ni ingen fantasi?
Och att typ alla kb locals kanske brukar köpa sina kläder på sea fun och där finns det bara i princip rip curl. Jag åker själv i ett par ripcurl bysxor och dem är fett sköna och snygga :) Men som sagt man är där för att åka skiiiiidor/bräda

Har ni ingen fantasi?
Det beror nog på att rip curl kläder är väldigt lätta att få tag på + att de somsagt är sköna och snygga och inte så dyra.

Har ni ingen fantasi?
ja håller helt me alla har ripcurl i kb men det är väl som talare säger innan att det är väl för att seafun är den affär där de flesta köper sina kläder och de värkar ju vara inriktade mkt på ripcurl

Har ni ingen fantasi?
ah men vadårå? jag lixom kör med grön F*räv*X CrosS jaCKa oCh grön F*räv*X ByXoR.. sEn köR jaG tYp Med såhära GrÖn cRosS HjÄlm.. *fnizZ* För Dåh StIcKer jaG uT!

Har ni ingen fantasi?
haha no way svart svart återigen svart

Har ni ingen fantasi?
Nej, men ripcurl e billigt å snyggt, därför kör många på de... själv har jag lite olika setups, däribland både ripcurl jacka å byxor. ( inte tillsammans å ibland inte alls, men ändå)

Senast ändrad:
Har ni ingen fantasi?
ripcurl finns överallt därför har alla det, dom har även vissa cleana grejer så det är nite så konstigt. fast det finns väl snyggare grejer så som foursquare !

Har ni ingen fantasi?
vem bryr sig om hur snyggt eller skönt det är? det är vell prislappen man glor på, eller?

Har ni ingen fantasi?
deadlung sa:
aja, jag tycker i vilket fall som helst att det vore tråkigt om alla åkte runt i samma kläder som en själv.
Vad tycker ni?

/ c
Givande diskussion.

Tror säkert alla bränner kläderna och köper nya !

Har ni ingen fantasi?
deadlung sa:
Vad tycker ni?

/ c
HAHA hur fan orkar du?
Tycker du åkningen blir tråkigare för alla åker i ripcurl kläder?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp