Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
är pep fujas, glen plake, andy mahre och sean pettit osv nybörjare?transition08 sa:k2 är ju bra för nybörjare men personligen tycker jag att head skidor är grymmare
Och vad åker du då? Park, pist, offpist osv? Hur lång är du t.ex?ikas sa:jag åker varje helg på vintern och jag väger runt 50 kg
park och lite offpistOwetZ sa:Och vad åker du då? Park, pist, offpist osv? Hur lång är du t.ex?ikas sa:jag åker varje helg på vintern och jag väger runt 50 kg
japp dom är fetsae nybörjarna^^Huggybear sa:är pep fujas, glen plake, andy mahre och sean pettit osv nybörjare?transition08 sa:k2 är ju bra för nybörjare men personligen tycker jag att head skidor är grymmare
Det där som transition08 har skrivit är fullständigt skit, k2 public enemy är svåra att åka pga deras vikt.Huggybear sa:är pep fujas, glen plake, andy mahre och sean pettit osv nybörjare?transition08 sa:k2 är ju bra för nybörjare men personligen tycker jag att head skidor är grymmare
Du har inte tänkt på att alla inlägg i denna tråden är skit?Mmarkus sa:Det där som transition08 har skrivit är fullständigt skit, k2 public enemy är svåra att åka pga deras vikt.Huggybear sa:är pep fujas, glen plake, andy mahre och sean pettit osv nybörjare?transition08 sa:k2 är ju bra för nybörjare men personligen tycker jag att head skidor är grymmare