head eller k2?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ikas

Ny medlem
head eller k2?
Jag hade tänkt att köpa några skidor vad tycker ni jag ska skaffa Head mojo 80 eller K2 public enemy???

head eller k2?
det e ju en fördel om du skriver lite om hur du åker,va du väger osv innan du får tips

head eller k2?
wohooo! ännu en sjukt bra fråga. precis så mycket information man behöver för att kunna tipsa om en skida ger han ju.

head eller k2?
Det finns enmiljontrehundrasjuttiofem saker om det här i forumet. Sök!

Plus en väldans viktig sak

Det beror helt på vad du tänker åka, hur mycket du väger och hur lång du är!!!
Om du vill ha lite hjälp iaf får du uppge mer info.

head eller k2?
vill du se ut som en av alla kidz köper du head, ingen av skidorna är speciellt ovanliga men k2 public enemy är att föredra

head eller k2?
om du väger 50 kan du köpa junior skidor

annars e mojo 80 bäst för dom har jon olsson designat men fujatives är också bäst för dom har pep fujas designat, och till och med salomon the dumont är bäst...

head eller k2?
Lånar inlägget lite.

k2 public enemy eller Atomic tripplets? vilka ska jag ta. Pe 169 Atomic 166.

Vikt: 69 :Längd 170.

ska åka mest park.

head eller k2?
Public Enemy är vad jag vet både bra i park, pist och off-pist. Ska vara ganska lättåkta tydligen, men vet dock inte hur det skulle fungera med din vikt.

head eller k2?
Mmarkus sa:
Huggybear sa:
transition08 sa:
k2 är ju bra för nybörjare men personligen tycker jag att head skidor är grymmare
är pep fujas, glen plake, andy mahre och sean pettit osv nybörjare?
Det där som transition08 har skrivit är fullständigt skit, k2 public enemy är svåra att åka pga deras vikt.
Du har inte tänkt på att alla inlägg i denna tråden är skit?

Att PE skulle vara svåråkta kan väl mer bero på att du är 13 år och kanske inte så fullfjädrad åkare? PE är en är bra tonårsskida, punkt. Mojo 80 är också en bra tonårsskida, punkt. Inga är riktigt vassa om åkaren har större krav utanför parken.

Lås tråden någon, det blir ändå bara namn-droppning av det tillslut!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp