Head Mad_Trix

Grilljanne

Aktiv medlem
Head Mad_Trix
Hej!
Undrar bara om ni tycker att Head_Madtrix fortfarande står sig bra i konkurrensen med de "nya" skidorna, då jag syftar på de svart-vita. Hittade ett par på Stadium för bara (?) 2500 inkl bindning..
Jag undrar alltså om det är värt att köpa de även fast de är några år gamla och om 2500kr är ett bra pris för de? Är de hyffsade i både puder, park och pist?
/Simon

Head Mad_Trix
om du inte känner att du är tvungen o ha dom nyaste o flaschigaste grejjerna i parken i vinter so e de ett sjyst
pris... Ja menar de e en bra skida, men ett tipps e att kolla runt lite innan man köper grejjer som gått ur
sortiment för de går ibland o hitta helt stört bra priser..

Head Mad_Trix
eller så åker du på kärnan östersund o köper dig ett par ja inte nyaste utan ja för 2500 utan bindning tror jag 300o med fast de klart du bor kanske int enära östersund desutom är jag inte säker.. om de itne va 3000 med e de 3000 utan..

Head Mad_Trix
kolla sport-conrad istället, där kan du få årets fujative för 2100 utan bindning inkl frakt och massa fler skidor som är bättre men bara lite dyrare

Head Mad_Trix
ja, ja hra kollat på sportconrad, men har inte hittat nåt bra där... Och några fujative vill jag inte ha...fulaste skidan som finns!
Jag vill inte ha tips på andra ställen och andra skidor att köpa, utan undrar bara om ni tycker att det är ett bra köp?
Bindningen som jag fick var visst Tyrolia SL100... den är ju otroligt ful, men är den något att ha??

Head Mad_Trix
Den är vell igentligen inget att ha..

Men nog funkar skidorna.
Dom har en annan kärna än dom nyare..

Head Mad_Trix
Hej!

Kolla med Roland på www.alpinbutik.com han har verkligen schyssta priser på de mesta! han har även en användare här på freeride, "ALPINBUTIKEN" heter han. Förra året köpte jag Ett par Head Mad-Trix 04/05 (asså helt nya för säsongen då) för 4900 inkl bindning,montering och frakt! de är grymt shyssta, kan ju hända att han har kvar några av dem från förra året för ett bra pris! kolla mä han tycker jag!

//Erik

Tillbaka
Topp